Foto bij You're my one love, my one heart.

Annelien's pov:
Lachend zat ik naast Chloë. Ze wast echt een tof meisje. Ik hoopte dat zij en Justin nog lang samen bleven. En zoals het er nu uitzag, hoe ze naar elkaar kékén, zag het er wel goed uit.

Ze waren écht een mooi koppel. Eerst had ik het niet leuk gevonden dat Justin een lief had, maar... ach ja. Ik vond haar écht leuk.
Ik zette Justin maar uit mijn hoofd. Vanavond had ik immers al afgesproken met Nicole om naar de grote disco hier te gaan. Daar konden we wel wat jongens uitpikken.

Chloë's pov:
Lachend keek ik naar Justin, die met Bart en Ryan aan de bar stond. Net op dat moment keek hij terug, en keek ik in zijn diepe, bruine ogen.
Nicole schudde aan mijn arm. 'Hallo! Chloë?'
Ik keek haar glimlachend aan. 'Uhuu?'
Annelien gaf Nicole achter mijn rug een por. 'Laat haar, Nico! Ze zit op planeet Bieber.'
Ik schudde mijn hoofd. 'Helemaal niet, hoor! Ik... was even aan het denken.'
'Tuurlijk,'lachte Veerle. 'Je was aan het denken.'
'Aan Justin,'vulde Nicole aan.
Plots kwam er een meisje naar ons toe.
'Hi,'kirde ze, toen ze bij ons stond.
Ik keek haar verbaasd aan, maar Annelien, Nicole en Veerle keken haar glimlachend aan. 'Hi, Gaëlle!'
Gaëlle knipperde met haar ogen, toen haar ogen mijn blik kruisten. Ze was precies een Amerikaanse Tasha of Sara.
'Wie is dàt?' Ze keek naar me alsof... nou ja, alsof ik een stuk vuil of zo was.
'Chloë,'antwoordde Annelien, en uit haar toon kon je opmaken dat Gaëlle dat eigenlijk al wel had moeten weten.
'Oh. Chloë.' Ze sprak mijn naam uit als een scheldwoord. 'Juist. Het nieuwe haremlid van Justin?'
Nicole keek haar boos aan. 'Gaëlle, please.'
'Wat?'vroeg Gaëlle onschuldig. 'Weet ze het nog niet?'
Ik keek haar verbaasd aan. 'WAT nog niet?'
Gaëlle knipperde even met haar ogen, alsof ze dit niet verwacht had en draaide zich dan om.
'Nou, doeidoei,'riep ze.
Ze knipoogde nog even naar Annelien en liep dan naar de bar, waar Justin, Bart en Ryan nog steeds op hun drankjes stonden te wachten.
Ze sloeg haar armen rond Justin's nek en drukte haar lippen op zijn wang.
Ik keek haar met ingehouden woede na. Wat was zij in godsnaam aan het doen?
Ik wilde rechtstaan, maar Annelien hielde me tegen.
Veerle leunde over tafel naar me toe. 'Rustig, Chloë. Ze probeert je gewoon uit te dagen. Ze test hoe ver ze kan gaan bij jou.'
Ik keek Veerle woedend aan. 'Nou, niet zó ver.'
Ze stond hem bijna op de mond te kussen!
Justin duwde haar weg en begon met hevige gebaren zó luid tegen haar te praten dat wij bijna hoorden wat hij zei.
'Voila,'mompelde Annelien tegen me. 'Geen probleem. Justin heeft het al opgelost.'
Ik keek Gaëlle vol afschuw aan. Wat een rotmens!
Gaëlle keek even naar me en boog dan terug voorover naar Justin.
Maar voor ze Justin kon kussen, sloeg hij haar in haar gezicht.
Nu keek Gaëlle hem boos aan en duwde hem. Dan liep ze boos weg.
'Geweldig,'mompelde Nicole. 'Go Justin! Zover is hij nog nooit gegaan.'
'Je wist dat dit zou gebeuren?'prevelde ik boos.
Veerle, Annelien en Nicole haalden samen hun schouders op. 'Dit doet ze altijd. Ze is eigenlijk nog steeds boos op Justin, omdat hij haar heeft afgewezen.'
'Hij heeft haar afgewezen?'mompelde ik nieuwsgierig, Gaëlle nakijkend.
Veerle knikte opgewonden. 'Hij was de eerste die haar ooit afwees en daar kan ze niet tegen. Dus nu probeert ze dit altijd uit. Bij elke vriendin die hij ooit krijgt. Typisch Gaëlle.'
Nicole en Annelien knikten instemmend.
Justin, Ryan en Bart kwamen met onze drankjes terug.
Justin zette mijn drankje voor me neer en kuste me zacht op mijn lippen. Ik rook Gaëlle's parfum nog rond hem hangen en hield mijn neus op.
'Sorry,'prevelde Justin in mijn oor.
Snel kuste ik hem terug. Dit was niet zijn schuld. Hij moest wel weten dat ik helemààl niet boos op hém was. Ik was eerder gevleid dat hij haar had geslagen.
Dat had hij bij niet gedaan.
Maar goed ook, natuurlijk, maar ja.
Hij sloeg zijn arm om me heen en ik verdronk in zijn mooie ogen. Tot ik merkte dat iedereen naar ons keek. Blozend keek ik iedereen aan.
'Wat?'vroeg ik beschaamd.
'Nog nooit zoveel liefde bij elkaar gezien,'mompelde Nicole. En voor één keer klonk ze niet zo zelfverzekerd als ze altijd klonk.
'Behalve in Romeo & Julia dan,'merkte Ryan lachend op.
Annelien keek hem vol afschuw aan. 'Ryan!' Ze gaf hem een stomp tegen zijn hoofd. 'Dat loopt helemààl niet goed af!' (Daar hebben een paar mensen mij op gewezen, een paar hoofdstukken geleden Ö )
Ryan haalde zijn schouders op. 'Iedereen gaat toch dood?'
Hij kreeg een tweede klap. 'Ryan!'riepen Nicole, Annelien en Veerle in koor.
Hij haalde zijn schouders op. 'Laat ook maar. Het lijkt op Justin & Chloë. Beter?'
Annelien knikte goedkeurend. 'Véél beter.'

Reageer (9)

  • Sofieeee

    zaaalig, da die die slaagt xD

    1 decennium geleden
  • SiennaOne

    Verder!!
    Justin en Chloë Rocks!!

    1 decennium geleden
  • thomasdaley

    verder!

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Verder!

    1 decennium geleden
  • Selinajow

    zoveel hoofdstukken op korte tijd,
    geweldig ;o
    verder schrijven he (:

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen