Foto bij Start the show, it's just about to begin

YAY, first chapter!
Let me know what you think. 8D

Mischa's POV:
"We don't have to fight, tonight. We just got to try, tonight. We don't have to fight, tonight. We just got to try, TONIGHT!" Hoofdknikkend zet ik m'n iPod af en haal tevreden mijn concertkaartjes uit m'n bureaulade. Ik weet het nog goed: toen ik op LiveNation zag dat dé Jonas Brothers naar Nederland zouden komen, werd ik gek. Ik had m'n moeder meteen gedwongen om kaartjes te bestellen, en ook al had m'n moeder er bezwaar tegen - het duurde immers nog 6 maanden tot ze uiteindelijk kwamen, ze bestelde ze meteen twee kaartjes; één voor mij, en één voor m'n beste vriendin Jeptha, die net zoals ik helemaal hysterisch reageerde toen ze hoorde dat ze Nick, Joe en Kevin live zou zien optreden. Het is nu inmiddels 1 november, nog 12 dagen en dan zal ik ze live zien! Ik moet m'n best doen om geen vreugdekreet uit te slaan en grinnik. Laat ik Jeptha maar even bellen om te zeggen dat ze de telefoons niet moet vergeten mee te brengen. Met 't plan dat we hebben bedacht, is er maar een minieme kans dat we níet de 'Meet&Greet'-kaartjes winnen bij MUSIC FM. Er kan niets fout gaan, en ik glunder al bij de gedachte dat ik ze samen met Jeptha, backstage zou kunnen spreken, aanraken en zelfs met ze op de foto zou kunnen gaan! Knock, knock. Ah, dat zal Jeptha al zijn, hopelijk mét de telefoons. Ik open de deur en inderdaad, het is Jeptha.

Jeptha's POV:
"Aye sister!", roep ik wanneer Mischa de deur openmaakt. Vrolijk geeft ze me een knuffel en neemt snel de tas die ik in m'n hand heb van me over. "Ik heb 5 telefoons mee weten te grissen, ik ben benieuwd hoe iedereen thuis zal reageren wanneer ze erachter komen dat hun telefoons verdwenen zijn!", lach ik. Mischa grinnikt. "Ikzelf heb er 10 weten te scoren, met hulp van Daniel", zegt ze, licht blozend. "Haha, heb je nu nog steeds een crush op hem?", zeg ik en ik geef haar een lichte por. "Ja, wat wil je dat ik doe? Hij is zo amazing." Ik zie haar al langzaam wegdromen naar Verweggistan, dus snel zeg ik: "Ja, gewoon. Er werk van maken! Maar dat later, laten we snel de radio aanzetten, voordat we onze kans op 'Meet&Greet'-kaartjes kwijt zijn!", zeg ik grijnzend. "Ja, inderdaad!", zegt Mischa, haast schreeuwend, en ze rent snel naar de radio.

Reageer (3)

  • Publisher

    Ik hou echt van 13 november !!! (H) IK WIL WEER TERUG!!!! (H)

    Ik ga snel verder lezen

    1 decennium geleden
  • YannaiWrites

    13 november, was zoo zoo zoooooo geweldig. ik zweer het, ik wil terug.

    en ik wil een nieuw hoofdstuk van jouw storyyy.<33

    xxxxxxxxxxxx

    1 decennium geleden
  • Mayfly

    Jouw verhaal lijkt me best leuk =)
    Dit is leuk geschreven ;)
    Dus ik neem abo, en schrijf weer snel verder als je tijd hebt (A)

    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen