Foto bij Prologue

Dit is nog niets speciaals, hier leer je de personages een beetje kennen, zodat je straks niet voor verrassingen komt te staan :3.

Ik zal schrijven vanuit meerdere POV's, maar hier zijn de main characters so far. I hope you enjoy! <3

Daniel's POV:
Eh, hoi :3. Ja, ik ben dus Daniel Janssen, een goede vriend van Jeptha en Mischa. Ik ga veel met ze om, en daarom denken veel mensen ook meteen dat ik verliefd op ze ben, of vice versa. Dat is dus niet zo. Dat denk ik, tenminste. De laatste paar dagen voel ik me raar wanneer ik bij Mischa ben, anders dan normaal. Wanneer ik haar zie, is het alsof de wereld een beter plaatsje is, en ook al vond ik haar vanaf het begin dat ik haar ontmoette een van de mooiste meisjes die ik ooit gezien had, dit was anders. Ik weet het niet, maar ik denk dat ik het snel zal gaan merken.

Jeptha's POV:
Hoi, ik ben Jeptha.
Ja, dat ene meisje waar al die geruchten over rond gaan. Ik word er gek van; mensen hebben hun oordeel al klaar voordat ze me gezien hebben. Anyway, ik ben 16 en zit op het Tjarda College in Eindhoven. Als je me ziet lopen, zul je denken dat ik een verlegen meisje ben, maar zodra je me wat beter leer kennen, zul je zien dat ik ook uitbundig plezier kan maken, haha. Vooral met m'n beste vriendinnetje, Mischa. I love her <3.

Mischa's POV:
Gegroet, aardlingen, ik ben Mischa :').
Een meisje van 16 jaar, dat het beste uit het leven probeert te maken. Het is niet altijd makkelijk, en al helemaal niet nu Jeptha het zo moeilijk heeft met alles om d'r heen. Maar ze is m'n beste, en ik zal er altijd voor haar zijn. No matter what <3.

Vader Mischa POV:
Goedendag, ik ben Frank, de vader van Mischa. Ik ben een jonge 40 jaar, en ik houd zielsveel van m'n dochter, ook al laat ik dat soms op de verkeerde manier merken. M'n vrouw en ik hebben de laatste tijd veel ruzie, en ik weet dat ze er onder lijdt. Toch blijft ze sterk. Ik ben zo trots op haar!

Moeder Mischa POV:
Hallo, mijn naam is Claudia en ik ben de moeder van Mischa. Ik ben 38 en tevreden met m'n leven. Tenminste, tot dat Frank me weer begint uit te lokken, waardoor we de laatste paar maanden iedere dag ruzie hebben. Ik maakte me in het begin nog zorgen om Mischa, maar het lijkt goed met haar te gaan, dus ik denk niet dat ze er veel van meekrijgt. I need a drink, I need it now!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen