- prologue.
Mijn naam is Rhae Ilya Ingerton. Ik ben 17 en ik woonde tot voor kort in Los Angeles. Maar mijn vader wil dat we verhuizen. Hij is LA zat, zegt hij, hij vindt het een oppervlakkige stad. Dus dan verhuist hij maar naar een afgelegen boerendorpje. Verschrikkelijk. Maar goed, daar hebben we het al over gehad. Ik hou erg van muziek. Ik heb iedere dag wel een moment dat ik niets anders doe dan muziek luisteren. Luisteren naar de muziek en luisteren naar mijn hartslag die op de muziek meeklopt. Er is niets fijner dan dat. En het ziet er naar uit, dat ik, nu we in Mystic Falls zijn, die momenten wel meer zal hebben. Het ziet er niet naar uit dat ik vrienden zal krijgen hier. De mensen zijn niet echt.. mijn type. Dat worden dus veel eenzame momenten op mijn kamer. Maar gelukkig heb ik geen broers of zussen die dat zouden kunnen verhinderen. Pff. Overmorgen mijn eerste schooldag. Ik moet zeggen, ik ben behoorlijk zenuwachtig. Ik hoop dat ik geen rotopmerkingen krijg over mijn kledingstijl. Ik kleed me nogal..kleurig. Er zijn mensen die dat niet waarderen. Dan maken ze een lullige opmerking. Ik laat meestal niet merken wat ik daar van vind, maar het doet wel zeer.
Ik zou willen dat ik hier al iemand kende. Ik mis mijn vriendinnen nu al..
Reageer (1)
ben benieuwd dus ik ga verder lezen
1 decennium geledenxx c