‘’Liam..’’ zucht Gale. "Dit lijkt me een erg slecht idee. Ik weet niet of hun intenties wel zo zuiver zijn’’
Cliff kijkt ook een beetje zorgelijk.
‘’Ik heb hier niet echt een goed gevoel bij, nee’’ zegt hij.

Dat zaait ook wat twijfel bij Liam, maar alle dingen die ze hebben gezegd over Gale en zijn krachten.... Hij moet zijn krachten onder controle krijgen!

"Ik... Ik moet het proberen. Mijn krachten onder controle krijgen. Dat weet je, Gale."Zegt hij , haast smekend. Het lijkt erop dat zijn kamergenoot er niet blij mee is.

Liam slaat zijn ogen neer en pakt een broodje en een omelet en spek.
Hij wilt zo graag alleen zijn met Gale op hun kamer, uitzoeken wat die gevoelens zijn waar ze gisteren aan toegegeven hadden.

Misschien konden ze opnieuw kussen, misschien zou Gale hem vertellen dat hij toch geen gevoelens had.
"Kunnen we... Praten... Straks?" Vraagt hij onzeker als Gale naast hem staat. "Gewoon wij tweetjes?"

Hij moest Gale confronteren met wat ze hem hadden laten zien en gezegd. Liam wilde ook meer weten over hoe de ander zijn krachten zo goed onder controle wist te houden.
Hij bloost als hij zich herinnert hoe Gale beloofde dat hij een eeuwigheid op hem zou kunnen wachten.

Dat betekende toch zeker iets ?

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen