Liam is nerveus als hij tegenover enkele begeleiders en de directrice komt te zitten.
"Hoi Liam." Glimlacht deze.
"Uhm, hoi." Liam slikt nerveus.
"Hoe gaat het met je ?"
"Wel oké."
"Je lijkt het goed te kunnen vinden met je kamergenoot?"
"Gale? Ja, hij is wel een soort vriend van me geworden."
Even zijn de anderen stil, en Liam krijgt een naar gevoel.
"Wat?" Vraagt hij.

"Oh, gewoon. Gale is nou niet bekend als de trouwste vriend of de makkelijkste persoon. Hij kan nogal opvliegend zijn."
"Maar hij is zo lief tegen me."
"Daarom maken we ons zorgen, Liam. Misschien zou je er best aan doen om waakzaam te zijn tegenover hem." Ze schuiven hem een tablet toe met filmpjes van Gale die zijn vuur duidelijk niet onder controle heeft.

"Hij... Hij heeft het allemaal onder controle nu. Dit is zoals ik nu met mijn krachten zit."Probeert hij zichzelf zwak wijs te maken.
"En we gaan je helpen met je controle, Liam. We willen alleen dat je de juiste vriendschappen kunt sluiten." Word hem verteld. Hij wiebelt wat op zijn stoel.

"Je hoeft hier nu nog niet meteen een beslissing of mening over te hebben." Word hem gezegd. "dit is gewoon een soort... Bezorgdheid. "
Liam's handen trillen een beetje, en hij staart ernaar terwijl hij probeerde te kalmeren.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen