Foto bij Valentijnsday*3

Reactieeeeee(flower)

We kwamen nu de première zaal binnen het was heel druk en Larissa en ik keken allebei rond, opzoek naar Jackson en Edward maar zagen ze niet, Larissa ging alvast zitten en ik liep terug om ze te zoeken. Ik zag ze, ze stonden met ze tweeën in een hoekje,en Taylor kwam aanlopen, ik keek vreemd.
Tot op het moment dat Edward, Taylor sloeg en tegen de muur kwam.
Ik sloeg mijn hand voor mij mond en rende er heen, Wat gebeurt hier schreeuwde ik.
En ze draaide zich met ze alle tegelijk om, *Dit mag ze niet zien hoorde ik Taylor denken.
Ik keek nu Edward boos aan en wist dat hij iets verzweeg kennen jullie elkaar? Vroeg ik.
Uhmm ja, uit het film wereldje zei Edward langzaam, ik keek nu naar Jackson, die nog helemaal niets had gezien of gedacht, Kom nu mee Larissa wacht op ons.
En ze liepen braaf achter me aan en dachten aan niets.
Taylor liep ook mee, op het moment dat ik de deur openhield, zodat ik zeker wist dat ze alle drie naar binnen gingen, knipoogde naar mij. * Ik pak, haar wel af van Edward hoorde ik hem denken.
Ik heb niets met hem, ik hoor… zei ik nu tegen Taylor, Edward liep nu maar mij toen sloeg een hand voor mij hand en ik stopte met praten. Hij mag niets weten* dacht hem, en we liepen door en gingen zitten. Ik naast Larissa en Edward en Larissa naast Jackson natuurlijk.
De date liep goed, Edward had niet veel geprobeerd en anders zag ik het aankomen en Larissa ging ook niet heel ver, het popcorn deel ging iets moeilijker af en toen gaf Larissa me popcorn en dan keek in Edward bang aan, dan deed ik net of iets nam en gaf het dan snel terug. Edward had voor mij in een ondoorzichtig flesje met, ik hoop dieren, bloed mee voor als ik het niet vol zou houden tussen al die mensen.
Een paar keer keek ik ongeduldig om mij heen en pakte hij snel het flesje en lachte lief.
Hoef jij niet zei ik onbegrijpelijk, ik heb al gejaagd* dacht hij wel handig om zo te communiceren dacht ik! Wat jagen ? Zei ik, *leer ik je nog wel maar niet nu* over 2 dagen de nieuwe film beginnen He zei hij zo dat ik het niet zou vergeten.
Stttt!! Hoorde ik achter me en Larissa en ik keken elkaar en schoten allebei in de lach, dat hadden we nou altijd, maar niet uit waar of wanneer, maar altijd hoorde we wel Stttt! Tegen ons geroepen.
Weer Stttt! We lachten nu nog harder en Jackson keek Larissa een beetje boos aan probeerde te stoppen, met moeite lukte het. Ik stopte toen Larissa stopte.

Reageer (4)

  • DjDylano

    ze denken nix omdat ze dom zijn(cat)

    snell verder(flower)

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    I (H) Lachennn(A)

    SnellVerderrr(H)

    1 decennium geleden
  • blovesr

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    Snelll Verder..!!!!!!!!!!!!!

    (H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen