18-Liam
Gale schudt zijn hoofd.
‘’Je hoeft je daar niet voor te verontschuldigen. De meesten hier balen en willen niets liever dan een gewoon, aards leven. Maar tot nu toe is er nog niks gevonden om krachten weg te halen’’ zegt hij, en dan doet hij iets onverwachts. Hij neemt loams handen vast.
Liam's ogen schieten naar Gales gezicht.
‘’We zijn hier allemaal Wisselkinderen en er bestaan veel verschillende soorten krachten. Jij bent de eerste met ijskrachten die ik ontmoet heb. Verder zijn hier ook mensen met bijvoorbeeld psychic-, water-, aarde-, elektriciteitskrachten. De aanpak van het instituut lijkt te werken voor allerlei soorten krachten omdat je emoties veelal regelen. Wanneer je overstuur bent, is het lastiger om je krachten onder controle te houden’’ legt
Gale uit, en Liam voelt hoe hij iets rustiger word terwijl hij luistert.
‘’Ik ga niet liegen, in het begin zal het zwaar worden. Maar uiteindelijk wordt je veel sterker en kun je je leven weer oppakken’’ zegt hij
"En school afmaken?" Vraagt Liam gretig. Hij zo graag in een balletgezelschap willen, maar dat kon alleen na een opleiding. Verder wilt hij ook kunst studeren en dat het allemaal nog lijkt te kunnen als hij maar hard genoeg werkt om zijn krachten onder controle te krijgen is opwindend.
Hij kan werken, hij Kent dedication. Ballet is een harde wereld.
Het is vreemd en lijkt een soort opwelling, maar opeens wilt Liam erg graag frisse lucht.
"Kunnen we naar buiten? Ik wil even wat lucht. " Zegt hij tegen Gale. Dan bedenkt hij zich iets. "Je bent natuurlijk niet verplicht, maar als je wilt..."
god wat is hij slecht in menselijk contact.
Er zijn nog geen reacties.