“Geeft niks hoor” roept Gale hem toe, wat hem nog eens zichzelf doet vermanen. Had hij nu echt luidop gesproken?
“Ik heb iets te eten voor je meegenomen”gaat Gale dan verder, en dat krijgt Liams aandacht wel. Snel kleed hij zich aan en haalt zijn vingers door zijn haren.

Dan verlaat een zucht zijn lippen, kijk hem nu proberen schattig te zijn voor een jongen waarvan hij de sexualiteit niet eens wist. Zo hopeloos was hij dus blijkbaar.

Hij gluurt even door een kier van de deur , Gale lijkt gewoon aan de tafel te zitten.
"Het spijt me." Begint hij weer als hij buiten komt. "ik ben gewoon ... Akward."
Liam was nooit de populairste geweest, zeker niet toen uit kwam dat hij ook nog eens ballet deed.

Hij gaat na enige aarzeling zitten op de stoel tegenover Gale.
"Dus, eten?" Vraagt hij nieuwsgierig en gluurt naar de bakjes. Wat zou Gale voor hem gekozen hebben?
Echter is hij nieuwsgieriger naar Gale zijn krachten, en naar die van de anderen in het instituut.

"Je hebt je krachten onder controle." Begint hij dan."hoe doe je dat?"
Geïnteresseerd kijkt hij naar Gale zijn handen, waar daarstraks het vuur uit was gekomen.

het vuur dat zijn ijs had weten te verslaan

"Ik heb zoveel vragen." Verzucht Liam. "en mijn krachten maken me bang. Ik weet echt niet wat ik hier nou mee moet."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen