Nieuwe vriend? Hoofdstuk 3
ik was net jarig geweest 3 jaar. tot dat ze tegen me probeerde te zeggen dat mijn moeder een nieuwe vriend had, dat begreep ik toen nog niet maar nu wel. hij heete marco. na een tijdje kwam mijn moeder me weer is opzoeken want die wou eerst niks meer met me te maken hebben nadat mijn echte vader der verlaten had, maar mijn opa en oma die genen die voor mij zorgen vonden dat ik mijn echte moeder teminste moest kennen want als zij dood gaan wie had ik dan nog? toen ik mijn moeder weer zag was ik blij maar de meneer die met der mee kwam kende ik niet. ik moest hem een handje geven en me netjes voorstellen. toen mijn mama zei dat het mijn nieuwe papa zou worden schrok ik daar wel van. Ik zag hem nu niet gelijk als mijn nieuwe vader en zekker niet hun samen als mijn ouders want ik was er aan gewend dat mijn oma en opa mijn ouders waren. na een paar weken elke dag bezoeken hield mijn moeder weer van me. en had ze met opa en oma overlegt dat ik bij mijn moeder mocht wonen. dat ging even goed. toen ik een keer echt goed naar mijn "nieuwe vader"keek, herkende ik hem ineens. het was 1 van de vrienden van mijn eerdere oppas. ik wou het zeggen maar dat ging natuurlijk nog niet zo goed. mijn moeder had werk gevonden bij de kruidvat als kassiere dus die was overdag niet thuis, maar ze hadden afgesproken dat marco huisvader zou worden. ik was natuurlijk bang dat zijn vriend weer kwam met zijn zogenaamde vriendinnetje... ik hoopte dat ik het tegen zou kunnen houden als ik heel de tijd vervelend was en ging huilen enzo. dat probeerde ik maar daar gaf marco niks om. en ja wat gebeurde er die vriend van hem kwam langs maar nu met een heel ander meisje. ze kwam binnen en ik begon der uit het niets te knuffelen ik denk omdat ik een soort van medelijden met der had omdat ik wist wat er ging gebeuren met der. vandaag hoefde ze nog niet ze kwam alleen kennis maken ze zou samen met die vriend naar spanje gaan omdat ze zo goed kon dansen. hij had der ook een cursus paaldansen gegeven. volgende dag kwamen ze weer maar nu had ze uitdagende kleding gekregen van der vriendje. hij zei tegen haar dat ze dat vandaag ging gebruiken en als ze het niet deed dat het was dat ze dan niet meer van hem zou houden. wat doet ze nou?? ze gaat zomaar met mijn "nieuwe vader" de slaapkamer in. ik wist wel wat er ging gebeuren, ik begon heel hard te huilen en te schreeuwen. en wat er toen gebeurde geloof ik nu nog steeds niet, die vriend die sloeg me, waardoor ik nog harder ging huilen. hij riep naar zijn vriendin dat ze een beetje op moest schieten want hij had nog meer te doen vandaag. savonds kwam mijn moeder thuis en zag een blauwe plek op mijn hoofd. die vroeg aan mijn "nieuwe vader" hoe die daar kwam, en hij zei dat ik tegen de tafel aan was gelopen tijdens het spelen en ze geloofde het!
Reageer (2)
Verder
1 decennium geleden
1 decennium geledensnel verder!
xx