Blauw haartje
De witte blaadjes van de bloem gaan open.
Ik voel iets tintelen glitters overal rond mij.
Ik verklein !!
Ik ben maar 1m60 maar toch verklein ik telkens ietsje meer ik word meegezogen in de bloem.
"Huh nee nee!!waaa!!"
*FLITS* ( :p )
Ik val zommaar uit de lucht.
"auw"
ik hoor pijnlijk gekreun.
Ik open mijn ogen en ik lig op een jongen met blauw haar(?)die eigelijk best wel knap is hij kijkt me drijgend aan.
Ik spring recht..."euh sorry euh ikeuh weet niet wat euh huh?euh...."
"Tis al goed ik snap wel dat je er niet van begrijpt,je bent een mens"*hij rolt met zijn ogen*
"Wat? euh ja ik ben een....dat ben jij toch ook?"
"ppff jij bent echt dom hey? niet te geloven dat jij geroepen bent!alleen speciale mensen worden geroepen.En tot nu toe ben jij de eerste.Man ben jij degene die ons moet helpen?"
Ik kijk hem met groote ogen aan hij had lef maar ik laat me niet doen.
"moet jij zeggen smurf!!ik heb me hier niet naartoe gewenst!"roep ik.Ik krijg al een beedje spijt straks kwets ik hem maar hij lacht gemeen naar me."als je graag terug wilt dan tover ik je terug"zegt hij."Nee !! nee" roep ik.
Hij lacht "jij bent grappig alsof ik dat zomaar zo kunnen.Al ben je verkleint je dik gat zal nooit meer terug door die bloem kunnen!"
"ow jij!" ik spring op hem af maar hij houd me makkelijk tegen."ggrr"
"wow rustig jij!"In 3 seconden lig ik op de grond vastgebonden met touw rond mij.
Hij pakt een stuk van het touw en sleurt me voort.zo sleep ik de hele tijd over de grond.
soms zeg ik "auw!" als mijn gezicht langs een steentje schuurt.
"We zullen hier moeten overnachten het word donker"zegt hij.
Hij bukt zich en maakt het touw los.
"ben je misschien bang in het donker ?"zeg ik uitdagend.
"nee want ik kan zien in het donker"
Ik kijk naar zijn ogen en zie dat ze oranje zijn oranje katte-ogen.
Ik schrik"veranderen ze ook dan van vorm ?"
"ja als het donker is zijn het katteogen overdag zijn ze gewoon en als er gevaar is worden mijn pupillen groot"zegt hij alsof het de gewoonste zaak is.
"Wat ben je nu eigelijk?"vraag ik.
Er zijn nog geen reacties.