Foto bij It's Friday, I'm in love.

Sorry; maar de vorige twee hoofdstukken zijn verwijderd en in de plaats ervan komen deze. Ik vond de vorige niet zo goed en kreeg plots een beter idee, dus... Hopelijk vind je deze ook leuk! x (Sorry voor het ingewikkeld gedoe eh)

De week nadat Justin terug naar Atlanta was vetrokken was een ramp! Of beter gezegd een hel! Ik zat heel de dag aan Justin te denken en dat zorgde ervoor dat ik aan het einde van de week 3 nota's in mijn agenda had staan, een kilo was afgevallen (omdat ik niet meer kon eten) én al een deel van mijn vrienden kwijt. Ze dachten dat ik gek was geworden of zo...
Wel, voor mij hadden ze maar één ding bewezen; dat ze geen echte vrienden waren.

Vandaag was het al vrijdag, ik had dus al vijf dagen zonder Justin "overleefd". Natuurlijk belden we elke dag , maar toch...
Ik hoorde de beltoon van mijn GSM afgaan en drukt op de groene knop.
"Hey Lena!"
"Hey Justin, ik mis je!"
“Ik mis jou ook, echt.” zei hij. “Ik hoop dat we elkaar snel terugzien maar ik ben net op tour vertrokken dus het kan nog wel een paar weken duren. Het spijt me zo.”
“Het is niet erg.” mompelde ik niet gemeend. “Ik snap het wel.” Terwijl ik dat zei keek ik wat rond in mijn kamer zodat de tranen in mijn ogen niet konden overlopen. En toen zag ik dit:

Doe mee en wie weet ontmoet jij jouw idool!

Oh ja, dat was de folder van die auditie waarover Justin me had verteld. Als je won, kwam Justin naar jou toe en werd de clip in jouw land opgenomen. Als ik nu eens meedeed…
“Euhm… Sorry, Lena.” onderbrak Justin mijn dagdroom. “Maar ik moet nu weer gaan optreden. Hou van je!”
“Hou ook van je!” riep ik nog snel. Ja, dat ging ik doen! Ik ging meedoen aan die wedstrijd en winnen! Dan kwam Justin nog eens naar België! Vol goede moed zocht ik naar mijn cd van Justin Bieber en mijn dansspullen. Daarna nam ik mijn fiets en vertrok naar de dansschool.


Reactiees?

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen