De witte roos
Ze zien er allemaal normaal uit ze praten allemaal met elkaar en ik sta er bij zo een half uur lang niets dan gewoon luisteren over hoe vet het wel niet was op dat andere feest.
welk ander feest dacht ik?
''euh ik ga ff gaan dansen als je het niet erg vind"zeg ik luid tegen Katrien.Katrien knikt al weet ik zeker dat ze er niets van verstond.
Ik begin te dansen op Keisha met blah blah blah zo goed nummer ^^
Er komt een er een jongen bij me dansen en man wat kan hij het goed de meeste jongens tikken wat met hun voet maar deze jongen doet het goed."hey"zegt hij luid in mijn oor."ga je ff mee naar buiten?" "oke!" zeg ik.we gaan naar buiten.
buiten:
"Hey ik ben Jay"zegt de jongen."hey ik Mana"
"man je kan goed dansen"zegt Jay.*ik bloos* "euh dankje jij kan er ook wat van" wat?? hij deed het goed dombo die je bent denk ik in mijn gedachten.
"wat? misschien moet ik je eens andere moves laten zien..."zegt hij.
Ineens gaat alles zo snel hij kust me vollop de mond en raakt me aan. FUCK dit wil ik niet!
Ik kick hem in zijn ....
"Fuck trut!!"schreeuwd hij.
hij trekt hard aan mijn haren.
Ik duw en trek en schop nog eens.Hij laat me los en ik maak dat ik wegkom want zijn vrienden kwamen ook buiten om te zien wat er aan de hand is.Ik ren ze rennen achter me aan.Ik ren en ren en ren door de bosjes waar ik bijna struikel over een stel die aan...laat ook maar.
en ren verder tot ik zo ver tussen de bomen en struiken zit dat ik niet meer weet waar te rennen.
Ik stop en zet me op een bankje.
Raar een bankje zo in het midden van een bos zonder een klosjaar of pedo.
Ik huiver het is koud.
Ik begin te paniekeren waar ben ik??
Van me optejagen glijden er tranen over mijn wang.Ik kijk rond maar niets meer te zien...of wel vlak bij de bank staat een witte roos die opvalt door het licht van de volle maan.
Ik buig voorover om het beter te bekijken het glinstert??
een traan valt op de bloem...
WT...?
wat gebeurt er?
Er zijn nog geen reacties.