#**A Broken Ghost**# -10-
‘wat is er?!’riep men vader bezorgd. Ik knipperde een paar keer met men ogen en keek dan naar men vader. Hij deed een stapje achteruit. Nee,niet bang zijn. Waarom ben je zo bang! ‘ik..ik had een nachtmerrie.’loog ik. ‘oh..en gaat het al terug wat?’vroeg hij ongemakkelijk. Verdomme! Ik ben nog el je zoon hoor! Je mag je niet zo bedreigd voelen of wat dan ook! ‘ja,gaat wel weer.’zei ik. Hij knikte en sloot de deur dan weer. Ik keek voorzichtig nog eens naar de bureaustoel,maar deze keer was het leeg. Er zit geen meisje met een doorgesneden keel meer. Het was zo eng.. Ze hong helemaal vol bloed. Maar deze keer kon ik duidelijk zien dat haar keel een grote wonde had. Gott! Waarom droom ik toch zo! Maar dit was eigenlijk geen droom,want ik sliep nog niet. Ik denk echt dat ze een geest is. Maar ik wil geen last hebben van een stalt geest! Ik wil weer zoals voor het ongeval leven. Terug vechten met mijn vrienden en luid schreeuwen als men voetbalploeg een punt had gescoord. Waarom intereseerd me dat niet meer? Waarom voel ik me zo anders? Heeft het iets met dat meisje te maken? Of met het ongeval? Zucht.. Ik sloot langzaam mijn ogen weer,maar liet het licht aan. Uiteindelijk viel ik dan toch in slaap. Maar dan.. Dan stond ik ineens weer op een plaats. Ik stond weer op een straat. Er was niemand,buiten haar. Ze had een lang wit kleed aan. Het was donker en het regende zachtjes. Er vlogen een paar kraaien voorbij. Ik zag mezelf niet staan. Ik zag gewoon haar rug. Ze stapte van me weg. Ik hoorde zachtjes gezang. Ze zong een liedje.. Het kwam me bekend voor,maar ik weet niet direct wat het was. Of jawel. Het is van I am ghost. Het heet ‘the dead girl epilogue’.ze heeft zo’n zachte stem. Ik heb het gevoel alsof zij helemaal niet een persoon is die moorden pleegt. Misschien had ik het mis en wilde ze me niet vermoorden,toen ze in men huis was. Zou het kunnen dat zij een vredig meisje is? Maar is zij het wel,want ze hangt niet vol bloed. Maar wat zever ik nu eigenlijk.. Ze is mooi..ja,ze is echt mooi. Ze ziet er uit als..als een geest. Dat is ze ook,maar ik bedoel dat ze er zo helder uitziet. De regen raakt haar zelf niet eens. Het lijkt wel alsof er een bescherming over haar hangt. Waarom droom ik over haar? Ik had nooit rare dromen en nu dit. Ik snap niet wat ik ermee moet aanvangen. Eigenlijk voel ik me nu helemaal niet bang. De manier waarop ze zo zingt,maakt me rustig. Plots werd ik wakker door een koude wind. Hoe kan je daar nu wakker door worden! Ik keek snel om me heen en zag dat men lichtje uit was. Oh,nee..wie heeft dat gedaan.. ‘is her iemand..?’vroeg ik bang. ‘ja..’hoorde ik plots iemand zeggen. Ik had geen antwoord verwacht,dus ik vloog gillend uit men bed en liep naar men ouders hun slaapkamer. Ik sprong op men vader en pakte zijn arm stevig vast. ‘pa!! Pa!! Word wakker!’gilde ik. ‘wat is er?’murmelde hij. ‘er is iemand in mijn kamer!!’gilde ik bang. ‘maarnee,er kan niemand binnen komen,jack. Je bent toch een grote jongen,dus ga weer slapen.’zei hij geirriteerd. ‘nee! Er is echt iemand!!’zei ik bang. ‘ok,het is al goed. Ik kom wel mee kijken.’zuchtte hij. Ok,het is best wel beschamend,omdat ik al 17 ben,maar ik hou er niet van als iemand vreemd in men kamer is… men vader stond op en we gingen naar men kamer. Hij deed het licht aan. Er was niks te zien. ‘waarom heb je je raam opengedaan?’vroeg hij aan me.’wat? Dat heb ik niet gedaan!’zei ik. ‘jack,het is geen uur om grapjes te doen. Ga weer slapen.’zei hij. ‘maar,pa..’smeekte ik. ‘niks van. Ga slapen jack.’zei hij streng. Ik zuchtte en ging dan maar weer in men bed zitten. Men vader ging weg en ik stapte weer uit men bed en ging achter men computer zitten. Ik startte hem op en zette zachtjes muziek op,om men gedachten te verzetten. ok,en nu ga ik eens opzoeken of ik echt contact met geesten heb. Want ik vind dit gedoe veel te eng! Ik typte bij google in :paranormaal begaafd test.’ ik kreeg een paar sites waar je zo testen kan doen en ik deed er drie. En op alle drie had ik de uitkomst dat ik paranormaal begaafd was,dus contact kon leggen met geesten. Oh gott,wat nu! Wat wil dat meisje van mij! Nu weet ik eigenlijk vrijwel zeker dat ze een geest is..maar is zoiets wel mogelijk. Ik bedoel maar,geesten bestaan toch niet? En waarom heb ik juist nu pas er last van? Waarom al niet men hele leven? K wed dat het iets met het ongeluk te maken heeft…
Reageer (4)
Amaaaai
1 decennium geledenIk krijg hierdoor echt NACHMERRIES!!!
Hooooooi(H)
1 decennium geledenEgt een superrrr coole story:D
Je gaat tog wel verder hè
Xx
p.s. Grrrrrrrrr. door jou krijg ik nachtmerries(A)
sneeel verdeeer xP xx
1 decennium geledenYeey, snel verder ^-^
1 decennium geledenXx