Dead isn't dead without you <3 [4] TH
bedankt voor het lezen en hier is de nieuwest uit mijn serie -.-
Mevrouw van Hout lacht opgelucht. 'Veelsucces na deze week is het vakantie na de vakantie kan je op je nieuwe school terecht'. Ik loop de kamer uit en draai me nog om. 'Bedankt mevrouw van hout'....
Xx.
The last day in my school
^^ oehhh.... wat is die toch schatttig...
De wekker gaat. De wekker die ik elke schooldag vervloekte omdat deze mij wakker maakte uit mijn droomwereld om de realiteit te zien gaat af. Maar deze wekker kan ik nu wel zoenen. Vrijdag. Dat is het eerste wat door me heen gaat. Het is vrijdag. De laatste dag op mijn oude school. De laastste dagen gedroeg ik me al anders dan anders. Ik was vrolijker en trok me van niets aan. Tot grote ergenis van Justin, zijn vrienden en alle anderen die wel met regelmaat opmerkingen over me maakten. En dat waren er nog wel wat. Een glimlach speelt om mijn mond als ik aan hun gezichten denk. Ik kijk in mijn kast en wil al bijna een standaard vestje uit de kast halen als ik me bedenk dat het voor het laatst is. Niemand zal hierna nog tegen me spreken. Natuurlijk zal ik ze tegenkomen maar dan trek ik gewoon mijn grote bek open. En de glimlach die om mijn mond speelde word alleen maar groter. Ik pak een zwarte skinney, zwarte allstars en een felroze T-shirt met erop: I'm tha best, Fuck the rest. Perfect...Ik douche even en pak en beetje mascara en oogpodlood. Het is maar een klein beetje maar ik zie er zo anders uit en zo voel ik me ook. Ik voel me fantastisch.
Reageer (1)
Je schrijft goed.
1 decennium geledenWeiter.