Foto bij Dancing.

Ik wist niet waarom ik achter Jo naar de dansvloer liep. Echt niet.
Ik denk dat ik gewoon even wilde vergeten dat ik daar anders helemaal alleen zat.
En ik had ook helemaal géén zin om daar alleen te zitten.

Ik wierp snel een blik op Justin, die nog steeds handtekeningen stond uit te delen, en nog geen ene keer naar me had gekeken. Even aarzelde ik, maar dan liep ik vastberaden de dansvloer op. Ik zou ze eens laten zien wat ik kon.
Ik zou hém eens laten zien wat ik kon.
Ik wist dat ik kón dansen. Niet goed, maar ik kón het wel, dus deed ik het.
On and on begon en ik danste.
Danste voor Justin.
Danste zoals ik nog nooit had gedanst, want meestal was ik bang dat iemand me zou uitlachen, dat iemand was aan het kijken, of dat ze me belachelijk zouden maken. Maar dat kon me nu even niets schelen.
Ik gaf me helemaal op de dansvloer, en ik had niet eens iets gedronken.
Ik ving jaloers blikken op van andere meisjes, en bewonderende blikken van andere jongens. Niet allen van Jo, en weet je wat, het deed me goed. Het deed me goed dat ze me niet alleen jaloers aankeken omdat Justin mijn vriend was.
Toen Replay begon, hoorde ik plots iemand zachtjes achter me zingen.
Ik draaide me om en sloeg mijn armen om Justin's nek.
'Hee, girl,'fluisterde hij in mijn oor.
Ik grinnikte en drukte me nog dichter tegen hem aan. 'Eindelijk,'verzuchtte ik.
Hij lachte. 'Ja, sorry. Het spijt me echt, het was niet echt de bedoeling dat ik herkend zou worden.'
Ik grijnsde naar hem. 'Het is je al vergeven als je nu mee komt dansen.'
Hij grinnikte. 'Tuurlijk!'
Na de slow, rond een uur of 2, vertrokken we terug naar huis.
Buiten, in de frisse lucht, kusten we nog snel, tot we een flits zagen.
'Shit,'vloekte Justin. 'Come.'
Hij trok me mee naar de auto en reed snel weg.
We zuchtten opgelucht toen we bij mijn huis aankwamen.
'Oef,'mompelde hij. 'Dat was-'
Ik onderbrak zijn zin met een kus en gewillig kuste hij me terug.
Lachend stapten we uit en liepen mijn huis binnen, de trap op, naar mijn kamer.
Ik kleedde me snel om in mijn badkamer, en Justin kleedde zich om in mijn kamer.
Dan gingen we op het bed liggen.
'Wauw,'mompelde ik. 'Nu ben ik écht moe.'
Hij grinnikte en kuste me zacht.
Hand in hand vielen we in slaap.

Reageer (8)

  • HLoves1D

    snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • xAppelSapje

    omg mooi hoor
    I <3 you're story
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Hucci

    verderr_O_

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen