131 - I wanna be there
Sorry voor de lange stilte, het is echt chaos op het moment en ik liep een beetje vast. Ik hoop snel weer te kunnen posten, ik heb wel wat ideeën maar ik moet nog even kijken hoe ik die ga uitwerken. Plus ik ben nu aan een writing-minor begonnen dus ik heb heel veel verplichte schrijfopdrachten nu naast dat ik hier graag aan wil werken.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (3)
Oke, ik ben er helemaal bij nu!
3 jaar geledenHmm waar zal ik beginnen?!
Ten eerste: Ik vind het zoooo ontzettend goed de manier hoe je dingen uitlegt in het verhaal!
Ten tweede: Ik wil soms zo graag in het verhaal springen en ze allebei heen en weer schudden zodat ze weer normaal kunnen doen tegen elkaar
Last but not least, jouw engels is ook super goed! Mijn complimenten en can't wait te lezen hoe het verhaal verder gaat!
+ abo & kudo
Ahh thanks💚💚
3 jaar geledenNeem alle tijd die je nodig hebt!
3 jaar geledenAl ben ik erg blij om vandaag nog eens een deeltje te kunnen lezen.. Het is hier ook even één en al choas en I needed it!
❤️❤️❤️
💚💚
3 jaar geledenRustig aan! Je verhaal loopt niet weg!!
3 jaar geledenAbo blijft staan
Succes met al je opdrachten!
Hahaha Tom je bent een eikel soms
Ga helemaal stuk
Wel fijn dat ze kort naar Nederland kan!
Thanks!💚
3 jaar geleden