Foto bij Two Date, At one Night *2

REacTie's.?..?..?

PoV Larissa.

Hoe ben jij eigenlijk aan deze tent gekomen zei ik nu met een gemeen lachje.
Dat had ik niet moeten vragen, hij ging nu vanaf het begin beginnen en wow het werd een super lang verhaal. Gelukkig had hij niet al het personeel naar hij gestuurd en krijgen we, terwijl hij aan het praten was, gewoon eten drinken.
Het werd na een tijdje nog zelfs gezellig en daardoor vergat ik helemaal de tijd en werd ik dus gebeld om 9uur, ik keek naar het scherm en zei Matt, Jackson keek me nu raar en vroeg wat er was.
Ik moet weg zei ik snel stond op gaf mijn telefoonnummer, wel zo aardig en rende weg.
Ik nam op, HET SPIJT ME IK KOM ER NU AAN zei ik schreeuwend en hing weer op.
Dit was echt een super vermoeiende dag en ik moet nu weer heen heel 3 gangen menu naar binnen werken. Leuk dacht ik bij mezelf.
Ik liep blijkbaar Jackson restaurant uit en hij keek me een beetje zielig na, hij had dit allemaal zo lief voorbereid en het was ook best wel gezellig moet ik anders blijven. Nee dat kon ik niet maken tegen over Matt, ik bedoel die was nu op mijn aan het wachten in het andere restaurant aan de andere kant van de stad. Nee, ik moest echt gaan, en hij had me telefoon nummer toch duss..
Ik pakte mijn fiets en fietsen nu door naar me volgende date. Wow, ik leek zo wel machine gewoon door naar de volgende. Oee dat klonk heel fout . Nee, ik bedoel ik ben voor Matt en dat van Jackson was alleen om Vera te redden, toch?
Ik was nu op de half ongeveer, en ging nu nog harder fietsen.
Ik kwam aan zetten snel mijn fiets op slot.
En keek naar de ingang. Hi, zei ik, ik kom voor Matt.

Reageer (4)

  • blovesr

    JACKSON is cuwl.. kies jacksoN!(H)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    lol lekker 2 dates:D

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    En dan blijkt dat die al weg isxD
    Ik voel het gewoon al aankomen:P
    && this zielig voor Jackson:O
    Nou weet ik dat ook weer voor in RL nooit 2 dates opzelfde avond regelenxD

    SnellVerderr(H)

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    haha lariss word verliefd op jackson..!!!(H)

    Snell Verder..!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen