Foto bij Two Date, At one Night!

REactie

POV Larissa.
Ik keek op mijn horloge, 10 over half 6 dacht ik en keek nog een keek Eline aan, die er duidelijk anders uit zag. Ik stond op en rende weg, BOEM! Ik knalde in mijn haast ook nog eens tegen een dokter aan, ik werd rood, maar ik had hier geen tijd voor. SORRY, riep ik snel en rende verder.
Oké, als ik nou eerst die Date met Jackson doe om 7 uur en er dan voor zorg dat ik half 9 klaar ben zo dat ik door kan naar Matt. Ik stuurde Matt al renend een smsje dat ik het wilde verlate maar half 9 en drukte op verzenden. Ik pakte mijn fiets en fietste zo snel ik kon naar de RozePlace, ik zag er dan wel niet zo super bijzonder uit maar ja, het was toch maar Jackson dat maakte niet zo veel uit. De enige rede dat ik dit deed was voor Vera en nou ja ik moet nu ook wel.
Het was nu 5 voor 6 en ik zette mijn fiets tegen een lantaarn.
Ik deed mij haar even goed veegde war mascara weg en liep nu maar binnen.
Ik kon mijn ogen niet geloven, overal waren rozen en kaarsen, blijkbaar had hij het restaurant helemaal afgehuurd. Okay, zei ik langzaam en liep naar de tafel met de meeste rozen en ging zitten.
Ik zag nu dat Jackson aan kwam lopen en ging nu ook zitten, ik wist niet wat ik moest zeggen en keek nog een keer om mij heen.
Uhmm zei ik langzaam maar hij was me voor. Ik wist wel dat ik je kende zei hij nu met een big smile.
Ik heb jou gevolgd en geïrriteerd zo dat je me het nummer van Vera zou geven vervolgde hij nu.
O helemaal vergeten, de vorige keer had Renske mij haar zoo gedaan dat hij me niet zou herkende, nou blijkbaar herkende hij me nu dus wel.
Klopt zei ik langzaam en tegelijk onzeker.
Uhmm heb je dit afgehuurd of zo vroeg ik. Hij keek me aan en schoot nu kei hard in de lach.
Nee joh, ik ben de eigenaar! Zei hij nu met een big smile en mijn mond viel open.
Nou vertel nu eens?! Waarom mocht ik die tafel niet bedienen hij keek me geheimzinnig aan.
Ik besloot maar eerlijk te zijn want zo veel tijd had ik niet en nou ja de volgende date kwam er ook al weer aan. O zei hij langzaam ik begrijp het, heeft ze daar echt zo trauma aan? Ik knikte langzaam.

Reageer (4)

  • blovesr

    Jackson & Matt.. oehwww.. nu moet je kiezen..(flower)

    1 decennium geleden
  • DjDylano

    Trauma á lá Vera

    1 decennium geleden
  • VeerFanPire

    hahahahahahahaha

    Snelll VErder

    1 decennium geleden
  • GreenRanger

    Awhh best Sweett^^ maarr Hahaha Vera heeft een TRAUMA xD door Hemm:P

    SnellVerderr!!(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen