Het mooie geschenk --->>> Bill Kaulitz 16+
Samen met Tom zit ik in de keuken. Ik ben even bij hem op bezoek gekomen. Hij en Bill wonen niet meet bij elkaar omdat Bill een beetje privacy met mij wou hebben. Bill en ik hebben al 5jaar een relatie. Hij was 15 en ik 13 toen we elkaar leerden kennen. We waren op schoolreis en ik zat samen met hem in een groepje. ‘En wat wil je morgen voor je verjaardag?’ Ik kijk op van mijn glas cola. ‘ik weet niet, eigenlijk wil ik geen feestje houden.’ ‘waarom niet?’ ik zucht. ‘gewoon. Ik heb al zo veel van jullie gekregen en zeker van Bill.’ ’ ‘maar wil je echt niets?’ ‘moet je dit van hem vragen?’ ’ ‘nee, ik ben gewoon nieuwsgierig.’ Ik zucht en kijk naar mijn glas. ‘ik wil graag een kindje van hem.’ ’ ‘een kindje?’ ‘ja, maar hij gaat dat niet willen.’ ’ ‘hoe bedoel je?’ ‘we hebben er al over gepraat. Hij zegt dat hij geen tijd heeft en te druk bezig is met een nieuwe cd. Hij is er nog niet klaar voor denk ik.’ ’ ‘en jij wel?’ ik knik en drink mijn glas uit. ‘hij zal wel willen. Na een tijdje.’ ‘maar ik ga ook niet eeuwig blijven wachten. Ik wil ook een gezinnetje.’ ’ Tom knikt en ik sta op. ik doe mijn jas aan en Tom staat ook op. ‘het was fijn je nog eens te zien.’ Ik knik en druk een kus op zijn wang. Ik ga naar buiten en stap naar huis. Een auto heb ik nog niet. Ik ben ervoor aan het sparen. Ik loop een paar straten verder en loop de oprit van ons huisje op. zo te zien is Bill nog niet terug. ik zucht en ga naar binnen. Ik doe mijn jas uit, hang die op en ga naar de keuken. Ik neem de groenten die ik nodig heb voor de spaghetti en begin die te snijden. Na een uur is de saus klaar en is de pasta gekookt. Bill zal weer niet op tijd zijn. Ik neem mijn bord en ga aan tafel zitten. Ik begin te eten en Luka komt aanlopen. Één van de honden die Bill heeft. Ik heb mijn bord leeg en ga naar de keuken. Ik zet het in de afwasmachine en geef de honden te eten. Ik zet net de saus in de koelkast als ik twee armen om mijn middel voel. Ik voel Bill zijn lippen in mijn hals en met een glimlach sluit ik mijn ogen. Ik draai me om zijn slaag mijn armen om zijn hals. Hij glimlacht en drukt zijn lippen op de mijne. Ik zoen terug en wrijf over zijn hals. Hij laat ze los en kijkt me aan. ‘ik heb iets voor je verjaardag.’ ‘maar ik had gezegd dat ik niets wou.’ ’ ‘weet ik, maar je gaat het leuk vinden.’ Ik laat me mee trekken door hem en buiten doet hij zijn handen voor mijn ogen. ‘waar gaan we naartoe?’ ’ ‘gewoon hier, op de oprit. Kijk maar.’ En hij doet zijn handen van voor mijn ogen weg. Ik kijk met open mond naar de zwarte Alfa Romeo die voor me staat. ‘wat had ik nu gezegd Bill?’ ’ ‘hoe bedoel je?’ ‘ik zei toch dat ik zelf een auto wou kopen.’ ’ ‘maar ik geef je er nu één.’ Ik zucht en stap hoofdschuddend naar binnen. Bill volgt me en houd me tegen. ‘ik kan het niet aannemen.’ ’ ‘waarom niet?’ ‘omdat je al zoveel aan me hebt gegeven. Je moet al je geld niet aan mij op doen.’ ’ ‘maar ik doe dat met liefde.’ Ik glimlach. Ik leg mijn hand op zijn wang en kijk in zijn mooie bruine ogen. ‘dat weet ik en dat vind ik heel lief. Maar soms is het gewoon heel duur. Zoals de auto.’ ’ Hij knikt en stapt naar de keuken. Ik zucht en volg hem. ‘wees nu niet boos.’ ’ ‘ben ik ook niet. Ik wist alleen niet dat je dat vond.’ Ik neem hem om zijn middel vast en leg mijn hoofd op zijn borst. Hij legt zijn armen om me heen en druk een kus op mijn voorhoofd. ‘neem de auto gewoon aan.’ Ik knik en druk mijn lippen op de zijne. Hij tilt me op en zet me neer op de tafel. Hij komt tussen mijn benen staan en kijkt me aan. ‘hoe was het bij Tom?’ ‘leuk. Hij vroeg wat ik graag wou voor mijn verjaardag.’ ’ ‘en wat zei je?’ ik zucht en kijk naar beneden. ‘een kindje van jou.’ ’ Bill zucht en laat me los. ‘je weet dat ik het nog niet wil.’ ik knik en ga af tafel. ‘ik zal je eten verwarmen.’ ’ En ik passeer hem. Eigenlijk kwetst me dat wel dat hij er nu nog geen wil. Maar ik kan hem niet dwingen. Terwijl ik het eten terug verwarm, komt Bill de keuken in en gaat hij aan tafel zitten. ‘vind je het erg?’ ‘nee hoor. Ik snap het.’ ’ Ik hoop dat hij het geloofd. ‘later kunnen we een kindje krijgen.’ Ik knik en zet een bord voor hem neer. Terwijl hij begint te eten zet ik de rest terug in de koelkast. Ik kijk op de wekker en zie dat het 21:36 uur is. ‘ik ga slapen.’ ’ Hij knikt en ik druk een kus op zijn lippen. ‘vind je het erg als ik nog even op blijf?’ ik schud van nee en ga naar boven. Ik kleed me om en in mijn boxertje en hemdje ga ik in bed liggen. Ik leg me met mijn rug naar de deur. Na een half uur hoor ik Bill naar boven komen en dat hij naast me komt liggen. Hij draait me om en kijkt me aan.
Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik zoen terug. ik trek hem dichter tegen me aan en open mijn mond als hij over mijn lip likt. Hij komt op me liggen en gaat met zijn handen onder mijn hemdje. Ik trek mijn been op en wrijf over zijn rug met mijn handen. Zijn handen glijden naar mijn borsten en beginnen die zachtjes te kneden. Ik kreun zachtjes en hij doet mijn hemdje uit. Hij zoent me in mijn hals en ik kantel mijn hoofd. Ik voel hem schuren tegen mijn plekje en ik word opgewonden net als hij. Ik duw hem neer op bed en kijk hem aan. Ik streel langs de rand van rijn boxer en zoen op zijn borst. Ik lik eens langs zijn tepel en ga met mijn hand zijn boxer in. Bill sluit zijn ogen en streelt over mijn bovenbeen, steeds hoger naar mijn boxertje. Ik streel zijn vriendje en trek dan zijn boxer uit. Die gooi ik achter me en ik kijk Bill ondeugend aan. Hij grijnst en streelt over mijn plekje. Ik bijt op mijn lip en buig voorover. Ik lik over zijn lies en volg de lijntjes van zijn ster tatoe. Bill zucht eens en ik lik over de lengte van zijn vriend. Bill kreunt en ik lik over de top terwijl mijn hand op en neer beweegt. Ik neem hem in mijn mond en beweeg mijn hand op en neer samen met mijn hoofd. Ik zuig eens en Bill begint te schokken. Ik lik eens en voel zijn goedje in mijn mond. Ik slik het door en ga naast hem liggen. Bill hijgt zachtjes en komt op me liggen. Ik kijk hem aan en hij likt over mijn navelpiercing. Ik sluit mijn ogen en voel hoe hij mijn boxertje uit doet. zijn vingers strelen mijn plekje en één ervan gaat in me. Een fijn gevoel gaat er door mijn buik heen terwijl hij zijn vingers beweegt. Ik trek hem een beetje naar boven en zoen zijn lippen. Ik kreun zachtjes als hij er een tweede vinger bij doet. Mijn buik trekt samen en ik kom met een zacht gilletje klaar. Hij haalt zijn vingers uit me en likt ze af. ‘je smaakt lekker.’ ‘jij ook hoor.’ ’ Hij grijnst en veegt langs mijn benen mijn goedje af. Dan komt hij tussen mijn benen liggen en legt hij zijn handen op mijn heupen. Hij stoot in me en zoent me op mijn mond. Ik krijg een schrik gevoel. Ik heb mijn pil niet ingenomen en Bill heeft geen condoom om gedaan. Zacht begint hij te stoten en ik laat zijn lippen los. ‘Bill, wacht even.’ ’ ‘nu niet.’ En hij zoent me terug. ik sluit mijn ogen en leg mijn been om zijn heup heen. Hij begint dieper en sneller te stoten. Steeds als hij diep stoot, laat hij een harde kreun en ik een gilletje. Ik voel mijn buik samentrekken en kom klaar. Bill stoot nog even door, begint te schokken en komt klaar.
Hij gaat uit me en komt naast me liggen. Ik leg een deken over ons heen en kruip tegen hem aan. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd en glimlacht naar me. ‘wat wou je daarnet zeggen?’ ‘ik heb mijn pil niet genomen en we hebben geen condoom gebruikt.’ ’ ‘dat is toch niet erg.’ ‘maar ik kan zwanger worden. En dat wil je niet.’ ’ ‘ik heb me bedacht.’ ‘echt?’ ’ en ik kijk hem aan. Hij glimlacht en knikt. ik slaag mijn armen om zijn hals en zoen hem. Hij zoent me terug en dan gaan we slapen. Ik ben zo blij dat hij het nu ook wilt. 9 Maand later beval ik van een gezonde zoon. Bill mocht de naam kiezen. Ik mocht dat doen als het een meisje was. Het is Robbe geworden. Tom is de trotse oom. Bill is zeer blij met de geboorte en brengt nu meer tijd met mij en Robbe door. Samen zijn we een gelukkig gezinnetje.
Er zijn nog geen reacties.