Foto bij #12 Ik kus een vampier, is jou fantasie nog rijker?

'Wát?' Zeiden Alice en Edward tegelijk. 'Ik ben niet bang. Jullie hebben me helemaal niks aangedaan, dus waarom nu wel? Jullie zijn als vrienden voor mij.' Bracht ik ertegenin. 'We zijn gevaarlijk, Bella.' Zei Edward. 'Het maakt me niks uit! Jullie zijn mijn eerste echte vrienden, en die wil ik niet kwijt!' Zei ik boos. De deur ging open en de hele familie Cullen stond in de kamer van Edward. 'Bella, het spijt me!' Zei Esme toen ze voor me stond. 'Het geeft niet! Jullie zijn mijn vrienden, het maakt me niets uit wat jullie zijn!' Zei ik weer, maar nu tegen iedereen. 'Oké Bella, maar weet dat we gevaarlijk zijn.' Zei Carlisle. 'Weet ik.' Zei ik simpel. 'Edward, breng Bella naar huis. Charlie zal niet weten waar ze blijft. Het is morgen weekend, haal Bella morgen op om half negen en neem haar mee hier heen.' Zei Carlisle en hij liep met iedereen behalve Edward weg. 'Weet dat we..' 'Gevaarlijk zijn! Jaja.' Maakte ik zijn zin af. Edward lachtte en pakte mijn hand. 'Spring op mijn rug!' Ik nam een aanloop en sprong op zijn rug. 'Doe volgende keer ook beter je best bij gym.' Grinnikte Edward. 'Hé!' Ik gaf hem een klap op zijn rug, wat mij zelf pijn deed inplaats van hem. 'Auw!' Ik beet op mijn lip. 'Sla, me maar de volgende keer niet. Je doet jezelf pijn.' Zei Edward nog steeds grinnikte. Edward sprong uit het raam, en ontweek behendig alle bomen. 'We zijn er.' Zei Edward glimlachend. 'Zo snel?' Ik wreef in mijn ogen, maar we waren er echt. 'Je bent echt snel!' Ongeloofwaardig keek ik om me heen. 'Een stuk sneller dan jou, hé missis Swan.' Edward grinnikte. 'Edward, dit is niet het enige probleem, er is nog iets.' Edward keek me vragend aan. 'Ik heb.. ..Nou eh..' Stammelde ik. 'Zeg het maar, Bella.' Zei Edward. 'Ik heb gevoelens, voor jou..' Ik zei het laatste woord met een zucht. 'Ik ook voor jou..' En met die woorden verstijfte zijn kaak. 'Het spijt me Edward..' Mompelde ik. 'Het spijt mij.' Hij pakte mijn kin vast, en duwde zijn marmeren lippen, zachtjes op de mijne.

Reageer (2)

  • LunaMar

    ga je snel verder? kan je dan melden wanneer de volgende er is? x

    1 decennium geleden
  • IamLOVE

    Woooowww jippie!! zou leuk!! Eindelijk zoenen ze, he he het werd tijdxD
    snel verder

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen