Foto bij #2 Dear Diary

Lief dagboek,

Vandaag mocht ik in een rolstoel naar buiten, met mijn ouders. Ik vond het heerlijk, de wind streelde mijn gezicht. Ik heb denet over gegeven, en heb nu erg buikpijn. Maar ik moet schrijven! Ik moet elke dag hierin schrijven, voor mijn ouders! Want als ik.. Ja, je weet wel dood ga.. Dan hebben mijn ouders nog wat. Oh, niet huilen Lesley! Ik word gek van mezelf, dalijk vervaagt alles door mijn tranen! Vergiftranen, die heb ik. Niet gezonde zoute tranen. Esme en Milou zijn ook nog langs geweest, ze hadden een roddeltijdschrift meegenomen. We hadden veel lol, en gelukkig voelde ik me toen nog goed. We hadden nog foto's gemaakt, en gingen nog eens flink roddelen over dat ''ene meisje''. Esme heeft nu eindelijk met Jasper! Ze durfde hem maar niet te vragen, maar nu heeft hij haar gevraagd! Ik ben erg blij voor Esme! Milou heeft nog steeds met Peter wat waarschijnlijk ook niet gaat veranderen. Ik heb met niemand, maar ik maak geen nieuwe vrienden. Maar wie wilt er nou met zo'n zwak iemand als ik? Oké, zo mag ik niet denken maar toch. En nee, ik ben niet zwaar depressief. Vandaag is er trouwens een nieuwe jongen van mijn leeftijd ook binnengebracht. Hij ziet er aardig uit, misschien krijg ik toch wel een nieuwe vriend, hier! Als ik me wat beter voel, moet ik hem maar eens gaan aanspreken!

xx Lesley

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen