Foto bij It's him!

-Ik weet wel dat Justin Bieber geen Nederlands praat. Maar, ik had écht geen zin om alles in het Engels te schrijven dus spreekt Justin speciaal voor deze story Nederlands (;

Justin Bieber keek me aan en liep recht op me af. Oh, help! Wat moest ik zeggen?! Moest ik Nederlands praten of Engels?!
‘Hey,’ zei Justin. Fijn, nu wist ik dus nog altijd niet welke taal ik moest spreken. “Hey” kan bij ze alletwee.
‘Euhm, hallo?’ vroeg ik op goed geluk.
‘Ja, zeg maar hallo. Ik kan wel wat Nederlands.’ knikte hij. ‘Ik ben Justin Bieber, maar dat wist je misschien al…’
‘Ja,’ grijnsde ik. ‘Ik ben Lena Peeters.’
Hij glimlachte naar me.
Ik moest mezelf eens slaan, gewoon om te weten of dit echt was. Ik sloeg mezelf hard op mijn wang.
‘Waarom deed je dat?’ vroeg Justin geschrokken.
‘Gewoon, om te testen of dit wel echt is’
‘Oh, niet geen gillen hé! Daar heb ik echt een hekel aan!’ waarschuwde hij me.
‘Nee nee. Wat kom je hier eigenlijk doen?’ vroeg ik nieuwsgierig.
‘Ik heb net een reeks concerten achter de rug en ik had zin om te gaan sporten dus heb ik een “verlaten” sportschooltje gezocht en gevonden. Alleen was het blijkbaar toch niet zo verlaten als ik dacht…’ lachte hij.
‘Ja, sorry. Maar ik dans hier al vanaf mijn 6de dus, ik was eerst.’
‘Oh, dans je? Dans eens iets voor mij! Op welke muziek was je aan het dansen?’ Ik werd knalrood tot aan mijn haarwortels.
‘Heb ik iets verkeerd gevraagd?’ vroeg Justin.
‘Nee, hoor. Het is gewoon… Ik was eigenlijk op “Love Me” aan het dansen…’
‘Echt?’ vroeg hij verbaasd. ‘Laat eens zien! Ik wil wel eens zien wat voor dans je daarop hebt gemaakt.’ Ik had helemaal geen zin om me belachelijk te maken voor Justin Bieber, maar… Hoe kon ik hem nu iets weigeren?! Dus draaide ik me zuchtend om naar de danszaal terwijl hij achter me aan liep.
‘Niet lachen,he!’ waarschuwde ik hem voordat ik op “play” duwde.
‘Nee nee, ik zou niet durven!’ zwoor hij me plechtig.
‘Zal wel,’ mompelde ik. En toen begon de muziek…

Reageer (4)

  • lolie

    (H)

    1 decennium geleden
  • JBlover111xx

    dit is super maar deze verhalen gebeuren spijtig genoeg niet in het egt(huil)(huil)(huil)

    1 decennium geleden
  • callmeyaelle

    zo lief (a)

    1 decennium geleden
  • RASPBERRYx

    niet gillen x)
    wiii ik vind dit verhaal leuk =D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen