Agent Holemen: Saints & Storms [Part 3]
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Zoals gewoonlijk weer een mooi en fantastisch hoofdstuk. Dankjewel <3
En dan nu mijn fantastische analyse die een paar maanden laat is
Ik ben het probleem.
Dit klinkt als het begin van een horror... Waarom loop je ergens zomaar naar binnen, pak je wapen en kijk voorzichtig verdomme. Er zit misschien een monster die raar ademt...
Oh no, poor boi. *pat pat pat.
Altijd fijn wanneer dit gebeurt. Also very convenient.
"Iets te aggressief"
Heerlijk dit.
En hier ziet u de irritatie van een mens wanneer iemand betweterig doet.
PAM-PAM-PA-AM
(Zeer dramatisch)
Wat Silver standaard ervaart is hoe wij 2020 hebben ervaren. Ik snap nu eindelijk hoe onsterfelijkheid moet voelen, hoe Silver zich voelt.
Silver is kinda sus
Beter dat ze blijven zweven dan dat ze naar beneden donderen. Ik bedoel ik naam aan dat dit betekent dat vliegtuigen ook in de lucht blijven zweven? Anders zou er heel veel ravage zijn en nog meer doden. Also, nog belangrijker, anders gaan er heel veel dieren dood en dat is zielig.
Goh, hoe zou dat nou kunnen?
Adam is also kinda sus
Okay, hier schrijf je dat hij niet kan verschuiven maar een chapter (of twee) verder kan je ze wel verplaatsen? Confusion? America Explain?!
Oké, ik weet wat je hier bedoelt. Maar elke keer als ik dit lees, zie ik gewoon voor me hoe iemand zijn hoofd af doet en in hun nek legt.
This part has got me wheezing
Like eerst dat gedeelte met de voet niet op willen offeren, dat was al 10/10 writing en 100% my thoughts. Maar die abracadabra daarna en ik zie gewoon voor me hoe de gezichtsuitdrukking was en hoe Adam die zin zegt. Heerlijk, 12/10 writing here, very relatable and very funny.
Ja, ik ben hier dus nog steeds zo zeg maar, niet overheen. Golden Gate Bridge is mijn favoriete brug en het doet nog steeds pijn wanneer ik mij realiseer dat je het hebt in laten storten... >
Whahahahaha, deze gozer echt. Heerlijk zijn toevoegingen elke keer. Also, mood.
Deze burn, heerlijk. Mag ik Silver even bedanken voor haar persoonlijkheid, danku.
Oké, even een vraag. De berichten verdwijnen dus op een gegeven moment. En in de tweede zin wordt het meteen al aan Adam, Silver en Ray gericht. Waarom staat er in godsnaam "Aan het volk van San Francisco"? Like, het volk ziet het niet. Adam en Ray komen en wonen niet in San Francisco, dus is "het volk" ook niet echt aan hun gericht. Much confusion here?
Anyway, het was erg leuk dit hoofdstuk te lezen. Goede grappen, goede gesprekken, 13/10