Foto bij Chapter 55

Sorry dat ik de laatste tijd zo weinig schrijf, ik heb het erg druk.

De muziek dreunde in mijn hoofd. Een man met een zwarte snor en een kaal hoofd liep mijn richting op. “2 cola” Hij verhoogde zijn stem zodat ik hem kon horen, wat erg moeilijk was met de harde muziek. Uit de koeler haalde ik een grote fles cola en schonk, zoals hij er om gevraagd had 2 glazen in met cola. “ Dat is dan 3 euro.” Mijn stem deed pijn omdat ik al de hele avond had staan schreeuwen. De man zweeg en haalde een briefje van 5 uit zijn broekzak. Het verfrommelde briefje werd op de bar neergelegd. Ik haalde het er vanaf waarna ik hem zijn wisselgeld verdween. De man knikte als bedankje, pakte de glazen en verdween terug in de menigte. “ Bevalt dit werk je?” Mik, mijn baas sloeg zijn arm om mijn schouder heen. Terwijl hij met zijn armen in het rond zwaaide omdat mensen hem steeds begroette keek hij me aan. “Ja, dit bevalt me zeker.” Glimlachend, knikte hij. Mijn blik viel op een groep jongeren die erg lawaaierig waren. “Ooh die ken ik. Daar moet ik even naar toe.” Mik gaf me een schouderklopje en verdween weer terug in de menigte. Later zag ik hem lachen met de groep jongeren. Vervolgens gaf hij een jongen, die in mijn ogen de ‘ leider ‘ van de groep leeg een schouderklopje, net zoals hij net bij mij had gedaan. De jongen met de rode pet lachte naar hem en wees naar de menigte. Mik knikte en leidde ze mee. “ 1 cola en een Fanta”. Een vrouw van middelbare leeftijd, met korte bruine haren legde 3 euro op de bar neer. Die kwam hier dus vaker. Ik schonk de glazen vol en gaf die aan haar terwijl ik het geld aannam. Mijn blik viel op een groep meiden die stonden te dansen terwijl ze aangestaard werden door een groepje jongens. Ik zuchtte. Ik wou naar huis, ik was moe en wou gewoon bij Danny zijn. Ik keek op de klok; het was 3 uur. Over een uur zouden we sluiten, dan moest ik nog meehelpen met opruimen en dan mocht ik pas naar huis. Humeurig liep ik naar de voorkant van de bar toen ik iemand opmerkte die mijn richting in kwam gelopen voor een nieuwe bestelling. “ 8 bier” Riep de man toen hij merkte dat ik hem gezien had. Zwijgend pakte ik wat bierglazen uit het rek en tapte ze vol. Nog eventjes volhouden, bleef ik mezelf steeds inpraten. Het verdiende goed, en het geld had ik nodig.

Reageer (5)

  • Roarr

    Verder!!!!

    1 decennium geleden
  • MrsGrey

    verder :P

    1 decennium geleden
  • Aslansdaughter

    verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!(flower)(flower)(flower)

    1 decennium geleden
  • ilseh95

    Ja, dat kan ik ook helemaal begrijpen.
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Inviolable

    nicee ;D
    haha ik snap dat ze naar huis wil als het al zo laat is ;O

    snel verder<3
    xxx

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen