Get well, okay??!
Reactie(flower)
… Ga je nou doen?
Was het eigen wat ik hoorde, en probeerde me ogen te openen maar het lukte me niet.
Ik weet het nog niet hoorde ik. Nou anders ga je toch naar allebei?
Ja nog bedankt daarvoor hoorde ik. Mijn date ging daardoor helemaal goed.
Ik hoorde voetstappen, hoe is het met haar, al bij gekomen en viel een stilte.
Ik wilde zeggen dat ik wel wakker was en wou nu op springen maar merkte dat me dat allemaal niet lukte. Er kwam frustratie nu bij, maar nog steeds kon ik niet bewegen of praten.
OMG, zag ik haar hand nu bewegen hoor ik. Nee, je wilt dat je dat ziet dus zie je het hoorde ik nu.
Ik ga nog wat Koffie, thee en Chomelk voor iedereen halen hoor ik dezelfde persoon zeggen. Wie gaat er mee. O, ik wel!
Ik dacht echt dat ik het zag hoor dokter, O dokter hoorde ik nu, ik loop wel even met u mee en het klonk nog al flirterig nu een andere stem.
Het komt wel goed hoor hoorde ik en voelde dat mijn hand gepakt werd.
Wow, opeens zitten we hier nu nog maar met ze tweeën, ik vraag me af of je me nu kunt horen of niet.
Ik bewoog nu mijn hand en ze merkte het. OMGOSH, ben je wakker? Ik kon niet antwoorden maar nu bewoog ik mij hand weer als een soort teken.
Ze liet mijn hand los, riep de dokter en liep nu weg.
Bernice laat die dokter nu los ik heb hem nu nodig! Werd er geschreeuwde.
Puhhh hoorde ik.
Ik moest het nog een keer voor elkaar krijgen om mijn hand te bewegen maar het kostte veel pijn en moeite. Ik voelde een traan over mijn wang lopen , de pijn ik voelde! het stroom door mijn lichaam
Maar weer hoorde ik voetstappen mijn kant op komen en voelde dat mij traan nu werd weggeveegd en toen dat er lippen tegen mij aan kwamen, eerst in mijn nek en daarna mijn mond.
Ik wist niet wat er gebeurde maar kon niet mijn mond open doen om er iets van te zeggen, zien wie het was en zelfs niet degene weg duwen.
Opeens hoorde ik weer voetstappen en op het zelfde moment lieten de lippen mij los en waren heel snel weg.
Iemand anders kwam weer binnen, zet eerst dat hete drinken nu weg zei iemand, ze waren nu dus weer terug.
Ik voelde weer iemand aan mijn gezicht zitten, Wat ben je aan het doen hoorde ik.
Ze moet toch een beetje make-up op, straks komt er een knappe dokter binnen of zo.
Hou daar nu mee op hoorde ik nu een boze stem zeggen.
Ben ik weer hoorde ik een mannen stem zeggen, je zei dat je er zag bewegen.
Ik zag het niet alleen ik voelde het ook.
Reageer (2)
Hahaa veerxD
1 decennium geledenof meisje.
Wie is hett:O
SnellVerderr^^
Wie is die jongen..????
1 decennium geledenof meisje
wie kust jou..?????
X..