Chapter one
maddie's pov
Ik keek uit het raam van het vliegtuig. Mijn twee BFF Lauren en Luna zaten naast mij. We wonen in vierhouten een of ander gat in Nederland. We waren net geslaagd en gingen samen op vakantie naar Forks. Want daar woonde familie van Luna. En we wouden sowieso al op vakantie dus waarom niet naar Forks? Er was een ding dat ze niet wisten. Ik ben een vampier. En ik had een reden om naar Forks te gaan. Om naar mijn vroegere familie te gaan, de Cullens. Ze waren niet mijn echte ouders, maar hadden me geadopteerd toen ik een vampier werd. Ik zie er dan uit als zestien, maar ben in het echt 289 jaar oud. Carlisle had me een vampier gemaakt, toen ik bijna doodging aan een ziekte. Het was een pijnlijk proces, maar Carlisle deed alleen omdat ik bijna doodging. Hij doet het niet als je een keuze hebt. Ik was in mijn gedachten verzonken en schrok op van gegil. Luna kneep mijn hand gijn en gilde de longen uit haar lijf. Luna wou eerst niet, omdat ze bang is om te vliegen. Maar wij hebben haar overgehaald door te zeggen dat je boven de grond veiliger bent dan op de grond. Maar dat blijkt niet zo te zijn. Het vliegtuig schudde heen en weer. Het personeel stelde iedereen gerust, maar ze zagen er zelf niet zo gerust uit. Mensen begonnen door het vliegtuig te rennen en te gillen. Het vliegtuig stortte naar beneden. Toen ik naar de oorzaak van het gevaar zocht kalmeerde Lauren Luna. Ik keek naar de ingang van het vliegtuig. De deur werd opengerukt. Ik werd lijkbleek toen ik zag wie het was. Het was Victoria!
Er zijn nog geen reacties.