Foto bij Our Love Continues *232*

Deel 232

Zuchtend ga ik Lum achterna naar de woonkamer. We gaan samen op de Bank zitten en Lum kijkt me dwingend aan met zijn vertel-me-alles-of-er-zwaait-wat blik. ‘Lum luister, Kiro en Strify hebben contact gezocht. Met Strify wilde ik maar met Kiro niet. Ik zou gisteren met Strify uitgaan maar hij had Kiro in zijn plaats gestuurd en met grote tegenzin zijn we toch maar gegaan. En het was echt hartstikke gezellig en zo, en ik weet niet wat ik moet doen Lum,’ zeg ik en kijk me grote neef zielig aan. ‘Hoe bedoel je “en ik weet niet wat ik moet doen?” Je moet doen wat jij wilt. Ik heb in het begin altijd gezegd dat je het met Kiro moest uitpraten maar daar voelde madam zich te goed voor dus vraag mij niet om hulp. Ik heb je indertijd advies gegeven en daar doe je het maar mee.’ En na die woorden staat Lum op en vertrekt naar boven. Waarschijnlijk naar Lesly toe. Ik sta ook op en loop naar mijn kamer toe. Me koppijn is in 1 keer verdwenen. Finally. In mijn kamer zit Kiro aangekleed en wel op me bed tv te kijken. Ik voel dat ik moet blozen. Dan duik ik in me kast en haal er een leuk setje uit. Een spijkerbroek met gaten en een strak fel roze topje. Ik kleed me op en doe me gekleurde kralen ketting om en een armband die er net als mijn ketting uitziet. Me sterrenoorbellen, wat make-up en ik ben ready! ‘Wat wil je vandaag doen?’ vraagt Kiro met een lieve lach. God, waarom moest hij terug komen in mijn leven? ‘Ehm,… ik ga zo meteen Emilie ophalen. ‘Mag ik alsjeblieft mee?’ Smekend kijkt hij me aan.

Reageer (3)

  • Tethan

    Nu moet je echt snel verder gaan xD
    Doordat ik niet kon stoppen mt lezen van de 232 delen ben ik de afgelopen 2 dagen [ja heb alles in 2 dagen gelezen xD] elke dag veels TE laat naar bedje gegaan xD en een keer te laat op school gekomen -.- In andere woorden, deze storie is gaaf ;o Dus nu moet je snel verder gaan ='3

    xoxox

    1 decennium geleden
  • xWeaslyx

    next

    1 decennium geleden
  • Oogpotlood

    verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen