Intro
De verhalen bij volle maan hebben altijd te maken met magie. Een stad wordt uitgemoord door een weerwolven roedel, een heks is kwaad en lanceert kwade geesten op het dorp of iemand heeft de tuinkabouter te veel geambeteerd en die is met alle schoenen gaan lopen. Bij ons was het geen van dat alles. Gewoon een oud-koppel dat vermoordt was bij hun thuis. De vrouw zwaar toegetakeld terwijl de man met 1 messteek in zijn borst het leven had verlaten. Toen hun dochter ze vond had ze meteen , met de nog draaischijftelefoon , de politie gebeld en zat het mes nog in zijn lichaam. Het was een echt kunstwerk. Het was gemaakt van een hard staal dat geen van de agenten kon herkennen. Het gevest was in de vorm van een slangenmond. De ogen waren twee saffierblauwe diamanten die na het onderzoek echt bleken te zijn, maar dit alles speelt zich veel verder af van de plaats waar het echt begon. Laat ik je mee nemen naar Brasschaat. Ik ben Ella Diaz, een meisje (duh) en had een rustig leventje voor dit drama onze stad trof. Ja, je kan het wel raden ik was het domme tienermeisje dat dieper in het onderzoek ging en daardoor zwaar in de problemen kwam. Gelukkig was ik niet alleen en had ik vrienden die me hielpen om uit deze, nogal bizarre en vooral gevaarlijke, situatie konden redden. Ik zal beginnen bij het begin.
Er zijn nog geen reacties.