Foto bij What a house!

das nog eke ne villa e!
et eke zukken huis!
ik zou et wel willen wih!

Wat een villa!
Prachtig!
De buitenkant was al zo mooi, dat beloofde voor de binnenkant, amai!
'Is dit echt mijn huis?' vroeg ik aan mijn zus, terwijl ik haar met een open mond aankeek.
'Euhm...ja, vind je het erg?' vroeg ze met een beteuterd gezichtje.
'NEE, tuurlijk niet! Het is prachtig!' zei ik
'Dan heb je de binnenkant nog niet gezien, wacht maar af, daar zal je mond nog meer openvallen!' zei men zusje enthousiast terug!
Ik nam de rest van de valiezen mee en ging mee naar binnen.
Ik kwam in de hal, mijn mond viel open en ik liet de valiezen bijna uit mijn handen vallen!
Het was zo mooi en groot!
'En wat vind je? Mooi?' vroeg men zusje
'Mooi? Prachtig en groot!' reageerde ik enthousiast.
'Blij dat je het mooi vind! Zal ik je een rondleiding geven?' vroeg ze met een grote smile op haar mond.
'Ik laat jullie even alleen om kennis te maken.' zei men, correctie onze, moeder terwijl ze naar de keuken liep.
'oke, dag mama!' riepen ik en mijn zusje in koor nog snel achter mama.
'Kom maar mee naar boven.' zei men zusje terwijl ze met haar hoofd naar de trap wees die in het midden van de hal stond.
We gingen naar boven en dan naar lings en dan nog een paar deuren door, een paar kamers door tot we in een kamer kwamen met heel veel felle kleurtjes een 2 bedden.
'Dit is onze kamer, ik hoop dat je het niet erg vind om met mij samen op de kamer te slapen? Anders hebben we een probleem.' zei men zusje met een onzekere stem.
'Nee, ik vind namelijk niet graag aleen. Ik ben blij dat ik bij jou kan slapen!' zei ik enthousiast terug!
Het was zo'n mooie kamer met allemaal kleur, amai!
'Dit is hier de inloopkast, (zie 1ste 4 foto's) ik heb nog een beetje plaats gelaten voor jou kleren,maar je mag altijd mijn kleren gebruiken! We hebben toch dezelfde maat, denk ik toch!' zei men zusje.
Wat eeen kast! amai! en al die kleren en al die schoenen, het waren zeker 100 paar hakken, wow! Ik wou dat ik zo veel schoenen had! Maar mijn zusje zei dat ik haar kleren en schoenen ook mag dragen dus dat was natuurlijk super!
'Wat een kast! En al die kleren, schoenen, zonnebrillen, accesoires en...waaaw, ik kan gewoon niets meer zeggen! Ik ben zo onder de indru! O MY GOD! super gewoon!' zei ik enthousiast!
'Weet je wat, ik ga je nu helpen met uitpakken, en kleren weghangen! oke?' vroeg mijn zusje vol enthousiasme!
'Ja, lijkt me super leuk! Joepie!' antwoordde ik op haar vraag.
En zo gezegt zo gedaan, we begonnen met uitpakken en we pasten elkaars kleren en het was echt super leuk! Ik kon mijn zusje nooit meer uit mijn leven wegdenken! Ze was zo tof!

zeg maar wat je er van vind!

Reageer (3)

  • BABYxGIIRL

    hoe kan jij zoveel plaatjes doen? ;o
    x

    1 decennium geleden
  • CURLYHARRYx

    (LL)

    1 decennium geleden
  • TheRipper

    What a house!!! zeg da wel!:O


    xxx
    love ya

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen