Foto bij Aah! Justin Bieber! * Oh man, not again! *

Diane kwam lachend de woonkamer binnen.
'Mooi liedje, Justin.'
'Dank je,'grijnsde ik. 'Hoe laat is Chloë's school gedaan?'
'Binnen 10 minuten. Ze zal binnen een 20 minuten thuis zijn, want ze is met de bus.'

Toen kreeg ik een van mijn geweldige ideeën.
'Mag ik Chloë van school gaan halen?'
Diane keek even bedenkelijk, maar knikte dan. 'Ja, maar pak dan de Volvo, alsjeblieft. Ik ben nogal gehecht aan de Porsche.' Ze lachte.
'Oké.'
Ik pakte snel mijn jas, deed mijn schoenen aan, nam de sleutels van Diane aan, en liep naar de auto.
Toen ik de Volvo startte, grijnsde ik.
Zo snel als ik kon, reed ik naar de school waar Chloë zat. Ik was net op tijd, om de bel te horen. Dus stapte ik uit en liep naar de schoolpoort. Ik zette mijn pet wat dieper over mijn gezicht, voor eventuele fans, maar niemand leek me op te merken.
Ik zette mijn pet wat rechter, zodat ik de speelplaats kon overzien.
Aha, daar kwam Chloë lachend aan met een meisje en twee jongens en, god, wat zag ze er toch weer zalig uit! Zelfs in dat uniform dat al die andere meisjes écht niet stond, zag zij er nóg geweldig uit!
Het meisje naast haar was echt zó typisch. Blond haar, roze nagellak, blauwe ogen.
Ze was misschien wel redelijk knap, maar niemand kon toch tippen aan mijn Chloë.
Toen ze bijna bij de schoolpoort waren, gaf Chloë de 2 jongens een knuffel en het meisje met de blonde haren een knuffel.
Ik voelde een steek van jaloezie en zette mijn pet iets rechter.
Ik hoorde plots luide fluisters achter me.
'Justin Bieber!'riep een klein meisje met donker haar.
Chloë hoorde het ook en keek mijn kant op.
Ze tuurde in mijn richting en een grijns verscheen op haar gezicht toen onze blikken kruisten.
'Justiiiiiin!'riep ze, terwijl ze op me af rende.
Ik lachte en sloeg mijn armen rond haar middel.
'Chloë,'zuchtte ik. Ze zuchtte ook.
'Ik haat school zó hard,'deelde ze mee en ik lachte.
Toen werd ik me er van bewust dat iedereen naar ons keek. Chloë zag het ook, werd rood en liet me los.
Alle mensen om ons heen keken ons ongelovig aan.
Ik negeerde alle jaloerse, ongelovige, verbaasde, nieuwsgierige blikken en trok haar snel mee naar de Volvo.
'Come on,'mompelde ik.
Ze liet zich gewillig mee trekken, en we zaten net in de auto, toen de meisjes begonnen te gillen.

Reageer (5)

  • Ingetjuuh

    snap niet helemaal:(

    1 decennium geleden
  • MocroOChiick

    (H)

    1 decennium geleden
  • JbLovertjuh

    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa echt supervet...(a)

    1 decennium geleden
  • Selinajow

    Ja mij mag hij ook komen halen aant school,
    in ne Edward-volvo ;d
    uw story is echt prachtig (:

    1 decennium geleden
  • Hucci

    Hahaaa xp
    Hij mag mij ook van school komen hale hoorxD
    verderr(yeah)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen