Check the glasses!
Hahaa, sorry. Dat moest er effe uit.
Owh, shit, sorry mensen,
maar dit hoofdstuk had ik dus getypt,
& toen was het weg.
En ik had geen zin om het helemà à l terug te typen, dus nu is het wel een beetje korter...
Chloë's pov:
Oké, het bleek dus dat ik mijn gsm in Gerda's handen had achtergelaten.
Gerda is een van de stille meisjes, die niets durven zeggen. Zo een meisje zonder vriendinnen die meestal alleen op de speelplaats stond.
Maar toen ze mijn gsm in haar handen had en per ongeluk op een van de toetsen drukte en dus mijn achtergrondfoto zag, (Justin & ik, terwijl Justin me grijnzend op mijn wang kuste.) gilde ze en had natuurlijk meteen de aandacht van iedereen.
Ze liet de foto op mijn gsm aan Tasha en Sara zien, en toen ging mijn gsm af.
Justin belde, maar Tasha & Sara wilden beiden opnemen, en geraakten hierover in een soort gevecht verwikkeld.
De directeur kwam hen uit elkaar halen en ze moesten mee naar zijn bureau.
Line had dan uiteindelijk mijn gsm opgenomen en na even met Justin gepraat te hebben, was ze te weten gekomen dat we een koppel waren.
Hij had volgens haar ook heel angstig gevraagd of er wat met me was, wat ik héél lief vond.
Spijtig genoeg had ik hem dat niet kunnen zeggen, want ik had in de wc's gezeten...
Toen had Helen, een van de vijf hondjes van Sara, ook met Justin willen praten en dan werden Line en Helen ook door de directeur meegenomen naar zijn kantoor.
Ze hadden mijn gsm afgelegd en de directeur had hem afgepakt.
Dit verhaal had ik gehoord van Sascha, die van de directeur me op het einde van de speeltijd mocht komen halen, omdat de directeur dacht dat we beste vriendinnen waren.
WAREN. Juist.
Zijn. Fout.
Maar ze had me wel heel het verhaal verteld en zo, dus daar was ik haar wel dankbaar voor.
Toen we samen naar de directeur liepen, werden er ook wat dingen opgeklaard.
Het bleek dat Line héél erg hard had gelogen tegen me. Sascha had alleen gevraagd wat het nu was met die fotoshoot.
Maar onze ruzie was nog niet over.
Heel de school wist nu dat ik met Justin Bieber was. Ik kon niet meer rustig over de speelplaats lopen, merkte ik toen de school uit was.
Leuk. En Sara wilde me in haar groepje.
En het leek wel alsof ik plots niemand meer kon vertrouwen.
Tasha bleek ook al geen echte vriendin.
Ik zuchtte. Misschien moest ik gewoon niet proberen om iemand te vertrouwen.
Misschien moest ik mijn vertrouwen bij Justin houden.
Reageer (7)
Die Bril Is Zaaaalig,
1 decennium geledenKheb die lekker in rood, ma als zonnebril!
En trouwens, alles past bij justiin Grrr...
Ddoeeeeii x
Hahahahahahahaha!
1 decennium geledenCheck die brill!
Da pas echt nie by hemm!
HIJISVANMIJ.
1 decennium geledenSNEL SNEL SNEL VERDER!
1 decennium geledenjaaah verder! ;p
1 decennium geleden