Foto bij The concert.

Na een half uurtje door Antwerpen gestrompeld te hebben, op zoek naar een bus, vond ik er één die naar het Sportpaleis reed.
Ik kocht een kaartje en liet me zuchtend op een bankje in de bus vallen. Nog nooit was naar een concert gaan zo ingewikkeld geweest! Maar ik had het er voor over, voor Justin Bieber...

Daar was het dan, ik zag het gebouw al van ver! En ik zag natuurlijk ook de lange rij meisjes, het waren alleen maar meisjes, die aan stonden te schuiven om naar binnen te gaan. Gelukkig had ik mijn ticket al op voorhand gekocht dus kon ik die rij overslaan. Waarschijnlijk stonden er binnen nóg wel rijen, maar het was er toch al één minder.

-Eén uur later-

Over tien minuutjes begon het concert, ik was zó zenuwachtig! Vandaag ging ik mijn idool ontmoeten! Nu ja, ontmoeten… Zien paste beter. Opeens klonk het begin van ‘Love Me’ uit de box die naast me stond. Ja, het was me gelukt om helemaal vooraan te geraken! Na veel geduw en getrek natuurlijk.
Ik hoorde Justin al zingen maar zag hem nog niet. Opeens stapte hij het podium op, ik voelde mijn hart weer slaan als de vleugels van een kolibrie. Opeens voelde ik me verdrietig. Raar eigenlijk, want naar dit moment had ik maanden uitgekeken. Maar nu ik hier was en de jongen van m’n dromen voor me zag staan, besefte ik echt dat het nooit iets kon worden tussen ons. Hij woonde in Canada en ik woonde in België. Hij was vreselijk knap en ik was maar een gewoon meisje, en zo kon ik nog wel een tijdje doorgaan…
‘Oké, Lena, laat je avond niet verpesten door die stomme gedachten! Dat wist je toch al lang!’ zei ik tegen mezelf. ‘Je hebt vreselijk veel geld betaald om hier te kunnen zijn, geniet er dus van!’

En het lukt me, al bij al was het een fantastische avond. Terwijl Justin zijn bis-nummer zong, keek hij me opeens recht in de ogen. Ik schrok en keek verlegen weg.

Na het allerlaatste applaus stapte Justin van het podium naar de coulissen. Daar ging hij dan, de knapste jongen op deze planeet en ik had hem vandaag gezien. Dat zou waarschijnlijk de eerste en de laatste keer in mijn leven worden…

Tell me if you like it (:

Reageer (7)

  • holdalittle

    leuuuk

    1 decennium geleden
  • Fiducia


    This reaction,

    just to tell you;

    I LIKE IT!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen