Foto bij Hoofdstuk 2

Vandaag werd Elisa wakker doordat haar super sonische wekker afging. Zoals gewoonlijk stuurt ze iedereen een ''duckface (hier een link voor als je niet weet wat een duckface is:https://en.wikipedia.org/wiki/Duck_face[/pink]) goodmorning'' snap. Terwijl ze aan het aankleden is denkt ze in zichzelf: ''ZoU mEnDiE VaNdAaG wEl MeT mIj WiLlEn FiEtSeN?'' Maar nee, dat was niet zo. Nadat Elisa zichzelf heel zielig vond, moest ze toch echt op de fiets gaan, ze pakte haar spullen en wilde net weggaan toen ze zich realiseerde dat ze Timor Dauwsmaak nog geen kus had gegeven. (ja, ze heeft een poster op haar kamer hangen van die hunk). Eenmaal op school aangekomen, zag ze de politie voor de school staan, Elisa helemaal in paniek, want die dacht dat de politie voor haar kwam omdat ze haar lekkere bammetje met maar 1 plakje kaas aan het eten was op de fiets, en o ja ze had haar fietslamp niet aan gedaan die ochtend. De politie kwam niet voor haar, maar voor wie de politie WEL kwam, was echter nog schokkender voor Elisa, het was Elisa's grootste liefde EVER Jobammetje. Jobammetje was opgepakt voor het dealen van Speed, wat natuurlijk echt niet kon. (volgens Elisa) Tranen met tuiten natuurlijk voor Elisa, want ja, de liefde van der leven was gewoon kats aan de drugs. Elisa heeft echt een ontiegelijk ZWAAR (het tegenovergestelde van licht) leven, altijd die jongens weer. Dan heb ik het over die kleine kabouter, waar ze uiteindelijk geen verkering meer mee kreeg, over Jobammetje die net opgepakt is voor het dealen van Speed en over haar liefde voor Timor Dauwsmaak die al getrouwd is en een kind heeft. Het zal me niets verbazen; denkt ze, als Jaïram (nog een andere grote liefde van Elisa) gewoon volslagen gay is. Nadat ze zichzelf heel zielig vond(opnieuw), liep ze de school binnen en stopte haar jas in haar kluisje. MAAR dan, ja dan, komt ze haar best friend tegen in de gang, en dan heb ik het niet over die super knappe en charmante Lieve, maar over Mr Hulletjes. Elisa en Mr Hulletjes hebben een verleden gehad, en dan heb ik het niet over DAT soort verleden, maar dan heb ik het over de fight tussen Elisa, Mr Hulletjes EN Josephine. (Dit is verder totaal niet boeiend, dus ga ik het ook niet vertellen.) Elisa wilde hem ECHT,ECHT niet zien dus rende ze voor haar leven, Elisa viel over een tas, en rara wie redde haar? MAURICE. misschien was het meant to be, maar dit geloofde Elisa niet en sprong gelijk uit zijn armen. Elisa was klaar met deze dag, en ging naar huis. (alleen) Toen ze thuis was, rende ze METEEN naar boven, scheurde haar poster (van Timor Dauwsmaak) van haar deur en ging ermee (op haar bed) knuffelen. Timor Dauwsmaak was echt de enige die haar begreep, want hij was de enige die geen mening over haar had.
Elisa was zo vermoeid dat ze in slaap viel

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen