Agent Holemen: Saints & Storms [Part 2]
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Ik wil allereerst even vermelden dat je voorspelbaar begint te worden, niet op de manier van schrijven (no worries). Maar bitch you knew I knew that you would post a chapter on my birthday
Anyway, nu verder met de analyse van het hoofdstuk.
*Insert that burn gif of the guys
Ik hou ervan hoe salty Agent Holeman soms kan zijn.
Natasha, zoals gewoonlijk zo wantrouwig als maar zijn kan. Also, ze vraagt de juiste vragen. In tegenstelling tot Tony
Ik zie dit een beetje voor me als de Council Meeting of Elrond in LOTR. En dan hoe Agent Holeman erbij staat zoals Elrond en Frodo.
Ik vond het trouwens erg leuk om weer eens iets Camp Half-Blood te lezen vanuit de Avengers. Also Clint is asking the important questions.
Tony, aka IRON MAN, is jaloers op Tesla??? That's a first. Of gaat het hier over de actual Tesla? Maar dat zou betekenen dat Tony in de tijd heeft gereisd/kan reizen en daar heb ik nog niet iets in dit verhaal over kunnen vinden. Erg interessant, ben benieuwd.
Agent Holeman is so me lol. Sarcastisch, in pijn en doen alsof het allemaal goed gaat. Well done. Also goede vraag, zeer goede vraag.
Ik had het ook niet anders verwacht. Zowel Ray als Clint zijn een magneet voor problemen. En waarom zie ik badass Natasha voor me tijdens het ondervragen. Like, dat het niet zo liefdevol er aan toe gaat?
JE BENT AAN HET RIJDEN CLINT! HOUD VERDOMME JE BLIK OP DE WEG GERICHT. THIS IS WHY WE CAN'T HAVE NICE THINGS CLINT.
Tja, had je dat huis maar niet avocadogroen moeten schilderen. Avocadogroen vraagt er om, om vernield te worden.
Take that, asshole! Heerlijk die krachten van Ray om te zien, jammer dat hij, uh, er een soort van halfdood aan gaat. Also enige kans dat er een video van dit tafereel is gemaakt? Lachen om home videos? Anything?
Dat is nog eens badass, al helemaal die outfit. 10/10 would approve.
Aww, precious bean is still a sarcastic fuck
Het was te verwachten, die man heeft een obsessie met bogen. Natuurlijk gaat hij aandachtig er naar kijken.
Mijn eerste gedachte was dat hij dood gaat. Foreshadowing?
Someone did their research lol.
Hmmm, ben benieuwd wat hier uit voort gaat komen.
Ehm, adshfaljsdhfkasjdfhl.
Iemand nam de mannequin challenge wel erg serieus.
Zie het nu echt voor me hoe iemand net een hap wilde nemen van zijn lunch toen dit gebeurde
Wanneer mensen weer uit deze trance (of wat het ook is) komen, gaat dit heel droog worden om te zien. Maar ook heel pijnlijk woops.
PAM, PAM, PUHHHH (of hoe dat dramatische deuntje ook gaat. Mooie cliffhanger. (Also mijn hoofd denkt nu Goblin King?)
Het was een zeer interessant en intens hoofdstuk. Mooi geschreven. Heb nu erg veel vragen die rond zweven. Kan nie wachten op het volgende hoofdstuk. 4 jaar geleden