10
Caius en ik lagen te stoeien in de sneeuw. We wisten dat de Cullens zouden komen maar ja. Een uur voor ze zouden komen kleedden we ons om. Witte mantels en zwarte kledij, Dat zou de kleding van de Silver Coven worden. Nadat we dat aangedaan hadden stonden we voor het huis te wachten. We leken een beetje intimiderend kon je gerust zeggen. We hoorden een auto naderen, Meerdere auto's en al gauw stonden de Cullens en Xavier voor onze neus "Mama! Papa!" Riep hij vrolijk toen hij naar me toe rende "Alice, Zou jij met Xavier mee willen gaan naar zijn kamer? Caius en ik moeten wat dingen vragen aan Carlisle en Esme, Zijn naam staat op de deur" ze knikte en nam Xavier mee naar binnen "Carrie, Es. Caius en ik willen hier zo lang mogelijk blijven dus willen we zo jong mogelijk lijken. Wat is het jongst dat jullie ons zouden inschatten met een zoontje van 6" vroeg ik ze. Carlisle overlegde met Esme "Caius zal waarschijnlijk op zijn jongst 27 zijn en jij 25 Saffier" zeiden ze uiteindelijk. Ik knikte dankbaar en toen namen we ze mee naar binnen. Caius en ik hadden allebei een mok vast met daarin rode vloeistof oftewel mensenbloed vast. Ik nam een slok en de rillingen gingen over mijn rug heen, Dit was ijskoud in plaats van vers van het mens en ik vond het niet lekker. Ik ging even weg van de anderen en ging in een van de extra woonkamers zitten waar ik de gordijnen sloot en in het donker ging zitten. Ik smeet de mok met bloed de open haard in. De vlammen vlogen uit en de kamer begon naar opgedroogd bloed te ruiken. Ik zat met mijn hoofd tussen mijn handen op de grond en een paar seconden later stonden Carlisle, Caius en Jasper in de kamer. Caius sloeg een arm om me heen en trok me tegen zich aan. "Sus lieverd, Sus er is niks aan de hand" ik trilde "Ze houden niet op, De kinderen houden niet op met gillen" fluisterde ik "Volgens mij ziet ze spoken Carlisle" zei Jasper "Achter hem.. Hij komt voor me" ik trilde "Ik denk dat we Saffier maar beter even naar jullie kamer kunnen brengen Caius" Caius tilde me op en legde me boven op ons bed. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en toen hij weg ging dacht ik rust te hebben maar was dat wel zo?
Er zijn nog geen reacties.