What the... hell.
Je kan niet raden hoe blij ik ben!
En daarom...
Speciaal voor trouwe lezertjes;
Het 3e hoofdstuk al, vandaag.
Goed hé? x)
Justin's pov:
Na het interview, dat live op tv was uitgezonden, wilde ik bellen naar Chloë, maar het mocht niet van mam.
Ze vond het dom dat ik belde terwijl Chloë op school zat.
Ik zei dat ze zoiezo speciaal voor mij wel midden in een les zou opnemen, gewoon om mam te pesten, en toen mompelde mam iets van 'de leerplicht van dat arme kind niet verpesten'.
Ik had gelachen en gevraagd hoe het met mijn leerplicht dan gesteld was.
Ze had gezegd dat die toch al om zeep was en dat mijn punten toch nooit zo goed waren geweest als die van Chloë.
Toen had ik gevraagd hoe ze wist hoe Chloë's punten waren en ze had nog wat gemompeld dat klonk als 'Diane en ik zijn al redelijk goede vriendinnen'.
Met 'Roddeltantes' had ik de discussie gesloten en toen we uit de auto stapten, had ik meteen naar Chloë gebeld. Leerplicht of niet.
'Chloë?'vroeg ik verbaasd toen er niemand antwoordde.
Toen hoorde ik 'Geef hier!' en 'Laat mij nou!'
En toen een barse stem die zei; 'Dames, kom maar mee met mij en leg dit maar eens op mijn bureau uit.'
Dan hoorde ik even niets en tenslotte hoorde ik 'Hallo?'
'Hallo?'antwoordde ik vragend, toen ik de stem aan de andere kant van de lijn niet herkende.
'Uhm... Ben jij de échte Justin Bieber?'
Ik had even vragend naar de hoorn gekeken, maar dat zag degene aan de andere kant van de lijn natuurlijk niet.
'Hé?'vroeg ze nog eens.
'Ja, tuurlijk!'antwoordde ik verbaasd. 'Zijn er nep-Justins dan?'
Ze lachte. 'Ik zou het niet weten.'
'Is er iets met Chloë?'vroeg ik angstig. 'Is alles in orde met haar?'
'Ja tuurlijk. Zijn jullie een koppel?'
'Ja, mag ik haar dan spreken? Als alles in orde is?'
'Uhm...'zei ze. Toen hoorde ik even niets meer en dan opeens 'Geef hier, Line!'
'Nee Helen! Ik was-'
'Kom, dames! Komen jullie ook maar mee. Weten jullie niet dat het verboden is te telefoneren op het schoolplein?'kwam de barse stem weer tussebeide.
Toen werd de gsm uitgedrukt na nog een laatste 'Maar komaan! Line! Geef hier!'
*TuutTuutTuutTuut*
'Chloë?'vroeg ik, verbaasd.
Niemand antwoordde en ik legde ook maar af.
Dan zette ik mijn gsm af en liep de concertzaal binnen, voor mijn volgende concert.
Reageer (10)
verder!!!!!!!
1 decennium geledenaaaah, ik ben kei blij nu ;d
1 decennium geledendrie delen (:
ge moet echt verder schrijven (:
Verderr die bril is zoo cool(yeah)
1 decennium geleden;o
1 decennium geledendankuu voor t verdergaan. ;o
gehe,
ik ebn u grootste fan
baha.
dus snel verder, (:
kuj eke zeggn oe daj die foto et gevondn?
1 decennium geleden