Foto bij Dear Diary.

Liefste dagboek,
Hallo dagboek,
Helloow diary,

Dagboek,

Het is geweldig!
Ik & Justin Bieber zijn een koppel!

Mmh... Sorry, mevr.Van Brecht.
Justin Bieber & ik zijn een koppel!
Maar... Rekening gehouden met Mevr. Mattijs, zou het toch Ik en Justin Bieber moeten zijn.
Want Ik ben de belangrijkste persoon in de wereld.
Maar... aangezien Mattijsje 2 weken knock-out is, waar ik nog steeds dankbaar voor ben, houd ik het maar bij Justin Bieber en ik zijn een koppel!
So, people (En niet piepels, Annelien!)
Is dat niet geweldig?
Ik lachte. Als Sascha dit zou lezen, dan...
Ik zuchtte. Was het nou eigenlijk goed tussen ons?
Ik overliep de voorbije dag nog eens.
Eerst had ik gedacht dat het een saaie, doodnormale dag zou worden, maar dat bleek niet waar te zijn, toen Sara in de laatste speeltijd onze speelplaats kwam opgelopen.
Ze had 'Ben jij met Justin Bieber?' naar me geroepen en ik was me een ongeluk geschrokken.
Iedereen had haar aangekeken alsof ze haar verstand had verloren, maar ze had het genegeerd en me vragend aangekeken.
Ik, nadenkend of ik het zou zeggen, had mijn hoofd geschud.
'Ik geloof je niet!'had Sara, van 5 meter afstand, geroepen.
Iedereen lachte me nu ongelovig uit en ik vluchtte uit de ronde die zich al rond mij en Sara had gevormd.
Iemand had me proberen tegen te houden en me bij mijn jas gepakt, maar ik had mijn jas uit de handen van, ik weet niet wie, gerukt en was naar de wc's gelopen.
Pas toen ik in een van de toiletkotjes zat, had ik gezien dat mijn gsm niet meer in mijn broekzak stak...

Reageer (5)

  • aapjj

    ik vind de woord diary een kut woord, want als ik het snel lees lijkt het net op diaree:$

    1 decennium geleden
  • MocroOChiick

    Verdrr!

    1 decennium geleden
  • xFireflies

    ;o ga even verder nu ;o
    pleasee.
    je story is net zo evrslavend als drugs whaha,
    ben hyper xd.
    geweldig hé
    haha

    1 decennium geleden
  • Sofieeee

    lieeen, al onze leerkrachten een beetje gebruiken voor u verhaal x)

    1 decennium geleden
  • Hucci

    Oohh verderrxD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen