Agent Holemen & The Doctor [Part 4]
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (1)
Hier mijn (zeer vertraagde) analyse van dit hoofdstuk. Geschreven in mijn vermoeide en halfdode staat.
PLOTTWIST: It was!
Ik begrijp dat dokters dit moeten doen om vast te kunnen stellen of je en hersenschudding of iets anders hebt. Maar de doctor is geen dokter dus nee. En twee het is verdomd rot om een licht in je oog geschenen te krijgen. So can people just stop doing that, thank you very much.
*Insert Windows shutting down sound
Ik wil graag even vermelden dat David maar ongeveer 10cm langer is dan mij. Dus zo veel te groot zal hij niet zijn.
You mean the Wales Millennium Centre? In these stones horizons sing. Are you meaning something here? Or just because Torchwood is under it?
Waarom geven ze altijd een keuze? Altijd weer die keuze. Een beetje verandering kan ook leuk zijn. Laat als villian de mensen een ronde aan wipe-out meedoen, kan je tenminste nog een beetje lachen.
Please tell me your secret once you know how to ignore THAT.
Waarom denken mensen altijd dat ze minder waard zijn dan andere, dat ze niet nodig zijn. I mean I think the same sometimes, but like it isn't true. So Rebecka you better get your depressed ass out of that train of thought and never think like that again.
*Softly mutters: please let it be an ice tea green. (no bubbles)
Nawh, poor boi is a bit alone. He just wants a mate
Godverdomme Jack, dit is niet hoe je in deze eeuw met mensen omgaat (en naar ik hoop ook niet in toekomstige eeuwen). En nu kunnen ze er niks aan doen en gaat Rebecka dood, puur omdat ze niks van Torchwood mogen weten. Rebecka is aardig genoeg om niks over Torchwood te zeggen. Mits je het lief vraagt... en niet gewoon de geheugens wist...
A mood. People forgetting you exist.
Wat heb je weer een fantastisch en mindblowing chapter geschreven, my dear. 4 jaar geleden