Het is mij somehow gelukt dit nog op 27-10-2019 te uploaden. Like een paar minuten voor 00:00.
Anyway hopelijk kan je genieten van dit hoofdstuk.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (1)

  • Hyacintho

    Titel: "The shadow passes, the light remains."


    De cape die ik omheb draai ik op zo’n manier dat hij aan voornamelijk aan de voorkant zit en ik ga op de grond liggen mijn geweer in mijn handen voor mogelijk gevaar.

    Cape? What a fashion icon.

    Coulson mompelt zachtjes terwijl Celeste wegloopt. ‘De dag is pas net begonnen.

    Mood. Also dit stuk was best wel goed.

    Onmiddellijk schiet ik overeind. Wat er zojuist ook op me lag, ligt nu op de grond.

    Wow rude Celeste.

    Crowley, niet vervelend bedoeld, maar je bent een celestial entity zou jij jezelf niet kunnen fiksen?’ Vraag terwijl ik de wond ontsmet.

    Hij knikt, maar zegt verder niks. Niet dat mij dat wat uitmaakt.
    Als een voormalig S.H.I.E.L.D.-Agent weet ik maar al te goed hoe belangrijk het houden van geheimen is. En met die gedachte in mijn achterhoofd ga ik verder met de wond.

    Hmm dat klopt, interessant.

    ‘Billions of bilious blistering barnacles.’ fluister ik zodra ik de wasbeer begint te praten.

    Oh wat een toffe alliteratie is dit. Komt me bekend voor...
    ...is Tin Tin canon in dit universum???

    In mijn sprong schiet ik drie maal richting de drie. Alle drie raak ik ze. Het touw dat uit mijn pistool kwam stevig om hen heen gewikkeld. Glimlachend loop ik naar hen toe. Quill trekt zijn mond open maar voordat hij iets kan zeggen geef ik hem een klap op zijn wang. Hij vloekt naar me en ik glimlach naar hem terug.


    What a hottie. I Am In Love.

    ‘Ik heb letterlijk nog nooit meegemaakt dat iemand nadat hij “een paar vragen moest beantwoorden” weer vrij was om te gaan. Is echt de meest cliché zin ever.’

    Big ass mood. Dit valt onder de street smarts lessen, naast nooit mee gaan naar de secondary location.

    ‘Mijn naam is Eldrick Cirdun Fulton.’

    Wat een melodische naam zeg. Ik ben benieuwd hoe je die bedacht hebt.

    ‘Je zou bijna zeggen dat er helemaal geen brand is. Hoe kalm iedereen hier naar beneden loopt.’ Zegt Natasha tegen Bruce terwijl ze op haar mobiel een appje verstuurd om te vragen of iedereen oké is en waar ze zijn.

    What's more stressful: New York getting attacked by aliens or a possible fire 23 floors above you?

    Na een paar minuten komen ze op de begane grond aan en loopt iedereen de straat op.

    Ho, wacht. Hoe lang hebben ze over +20 trappen gedaan?? Ik ben al dood na 6 trappen.

    ‘Je zit verdomme gewoon te lezen terwijl het gebouw in de fuck staat?

    Asjddjw lmaooo

    ‘Weet je wat ik mij zojuist bedacht?’ Natasha schudt haar hoofd. ‘I am fire! I am deaf!’ Als reactive op de opmerking krijgt Clint een klap in zijn ribben.
    ‘Als jij nog een reference maakt naar een boek van Tolkien. Dan gooi ik je persoonlijk van de bovenste verdieping van dit gebouw af.

    Ik zou hier graag 'mood' op willen antwoorden, maar aangezien ik nog nooit iets van Tolkien heb gelezen werkt dat niet helemaal.

    Wat had Stark ook alweer gezegd over het opnemen van de telefoon. Terugdenkend aan het moment herinnert hij het zich weer. ‘Omhoog “Swipen”, dat is het.’

    Oh jeetje lijkt net m'n ouders. Ok boomer.

    De serveerster werpt me een blik toe niet gelovend dat een persoon zoals ik een appelsap bestel, desalniettemin schrijft ze mijn bestelling op en loopt ze naar de bar toe.

    Lol dit heb ik nou precies ook, alleen dan waarschijnlijk om een heel andere reden.

    ‘Twee maal een appelsap graag.’ De serveerster kijkt hem met een open mond aan en daarna werpt ze mij een blik. Ik glimlach naar haar en hang nog wat meer terug in mijn stoel. In de serveerster lijkt nog steeds geen beweging te komen, ze staat als versteent naar Steve te kijken.

    AKJDWJDW GENIAAL

    De serveerster kijkt vanaf de bar met haar collega’s toe hoe Captain America met een random duister type de slape lach heeft terwijl ze appelsap drinken. Dat zal voorlopig haar beste verhaal zijn op feestjes.

    Ik vind dit echt geweldig.

    Ik heb een half-broer en dat is niemand minder dan Clint Francis Barton.

    Aangezien ik dit een maand na dato post zal ik proberen om zo goed mogelijk mijn reactie van toen te recreëren:

    WHAT?! BROER?!

    Weer een lekker lang leuk hoofdstuk! Ik zag dit echt niet aankomen.


    Het nieuwe album van Harry Styles is echt fucking goed trouwens.

    4 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen