7
"Saffier kom terug bij de Volturi alsjeblieft" zeiden Caius en Aro tegen me. Ik zuchtte "Ik ben weggegaan voor Xavier zijn veiligheid dus ik kom niet terug Aro" siste ik waarna ik Xavier uit de handen van Caius haalde en de tijd stil zette "Rennen lieverd en zeg tegen Sam dat als ik dit overleef ik voor altijd bij hem in het krijt sta" hij knikte en rende zo snel als hij kon. "Run as fast as you can my little sunshine and don't cry if i die" fluisterde ik en toen ik zijn hart niet meer hoorde liet ik de tijd weer lopen. Direct keek ik Caius aan. "Het spijt me Caius...Ik hou nog steeds van je maar Xavier verdient een beter leven dan ik heb gehad" fluisterde ik. Hij drukte een kus op mijn lippen en daarna liepen we alle drie terug naar onze kant. Ik keek onmiddellijk Jane, Alec, Felix en Dimitri aan. Ik had hun gave nu tot me. Direct checkte ik of Xavier de grens over was wat klopte. Toen keek ik naar de Volturi waardoor Alec op de grond viel stuiptrekkend. Ik had de gave van zijn zus tegen hem gebruikt en ik gromde woest "De winnaar zal meer dan enkel eer krijgen!" Schreeuwde ik boos "De winnaar zal ook berouw voelen!" ik ging in een aanvalspositie staan en gaf een strijdkreet wat de een teken was tot aanvallen voor de Cullens. Onmiddellijk hoorde ik een 2 scheurende geluiden en ik zag wat ik liever niet zag: Felix en Bella hadden elkaar hoofd van hun romp gescheurd en lagen de 2 lichamen op de grond "Renesmee is haar moeder kwijt" fluisterde ik. Toen zag Edward ook zijn vrouw en vloog hij Alec in de haren. Alec maakte geen kans tegen Edward en lag binnen 2 minuten dus ook op de grond. Jane wou berouw om haar broer en schoot op Alice af terwijl ik oog in oog stond met Caius. Niemand van ons 2 leek de eerste aanval te willen doen dus bleven we om elkaar heen cirkelen als haaien. Mijn ogen werden groot toen ook Alices hoofd rolde. Jasper stormde samen met Emmett op Dimitri en Jane tegelijk af en Jasper won maar Emmett niet. Dimitri en Jane lagen levenloos op de grond. Alleen Aro, Marcus en Caius waren nog over van de Volturi en van de Cullens waren Carlisle, Esme, Jasper, Rosalie en Edward nog over. En dan had je mij alleen als buitenstaander "Dood me Caius" fluisterde ik. Hij schudde zijn hoofd "We gaan Xavier samen opvoeden, We gaan weer samen zijn" antwoordde hij "Caius je weet dat Xavier hier moet blijven voor zijn veiligheid" hij keek me aan alsof ik gek was "Je drinkt zelf ook mensenbloed schatje" zei hij "Maar ik ben zijn moeder dat is anders!" riep ik. We keken elkaar nog 1 keer in de ogen aan en toen maakten we dezelfde actie op het zelfde moment: We trokken elkaar in elkaars armen en omhelsden elkaar. "Nu is het de beurt aan de mensen om te lijden" zei hij zacht en ik knikte......
KRIJG IK MISSCHIEN EINDELIJK REACTIES?!
Er zijn nog geen reacties.