Foto bij idontwannabeyourfriend;[53] valentinesdaysuprises.

~~ Dit was het, het eind.
bedankt voor jullie reeacties, bedankt al mijn lezers.

-AMBERPOINTOFVIEUW.
ik stap de douche uit, en droog me af, ik trek mijn nieuwe kleren aan, een zwarte balzer, emt een roze truitje eronder en een zwarte skinny met oumps, ik glimlach tevreden en borstel,stijl en fohn mijn haar. 'Schiet is op!' hoor ik justin verveeld zeggen, en ik lach. 'hmm, gaat nog wel een tijdje duren.' hij zucht 'echt?'-'nee, ben al klaar alleen nog wat mascara opdoen.' ik hoor hem lachen en even later stap ik de badkamer uit, 'dat werd tijd, nu kan je op mij wachten, en uh mijn moeder zei dat we onze spullen moesten pakken want we gaan een week weg.' ik kijk hem verbaasd aan als hij de deur achter zich sluit, ach vast weer een week vol optredens in london ofzo, ik loop mijn kamer binnen en gooi al mijn belangrijke en leuke spullen in een koffer. zo dat is ook weer klaar, ik loop naar beneden en kijk verschrikt naar mijn voet. 'HEE! ik heb er geen last meer van whah, nu pas opgemerkt' miley kijkt me raar en en schiet dan in de lach, 'jij ook altijd he, ' ik ach ook en pak wat yoghi en smeer een broodje.' ga je ook mee, naar wat justin zei?' ze knikt, ja waar gaan we heen dan, ' ik haal mijn schouders op 'geen idee.' justin loopt naar beneden en trekt me mee. 'doe je jas aan, ryan staat al te wachten. ik kijk hem raar aan. 'Oke, laat me dit even opeten' hij knikt en terwijl ik het laatste stukje brood in mijn mond doe, trek ik mijn jas aan, we lopen naar de auto en justin fluistert iets tegen de chauffeur, we rijden langs ryans huis en halen hem op, miley & ryan pakken alkaars hand en ik kijk ze met eenh aaan. 'Yeaaah' en ik geef miley een high five. 'hoelang gaat dit duren?' justin kijkt me lachend aan. 'Ongeduldig kind.' ik kijk hem nep-beledigd aan en hij geeft me een kus. 'nog 2 uur.' ik zucht en leg mijn hoofd tegen zijn schouders aan,ik val in slaap.

--
'kom, Amber' ik hoor iemand mijn naa roepen en ik doe mijn ogen open, ik kijk rond en zie dat we ergens in een bos zijn, ik zie een huisje staan en onze spullen die daar heen worden gebracht. 'wauw, deed je daarom zo geheimzinnig?' hij knikt en ik geef hem en hele stevige knuffel, hij tilt mijn hoofd op en begint me te zoenen,
ik duw hem na 5 minuten weg en ren nar binnen ik pak mijn tas en pak de cadeutjes er uit, ik doe mijn handen voor zijn ogen en hij lacht. ' ik heb wat voor je.' zeg ik verlegen. 'ikweetnietofjehetleukvindmaarikwistniksandersen..' hij geeft me een kus om het babbelen te stoppen en ik geef hem de cadeautjes, hij opent ze; het fotoboek de beer, en zijn favo snoep ghehe sour patch kids. hij geeft me een liefje glimlach en dan een kus en staat dan op. 'Dankjewel, ik vind het echt leuk.' ik kijk hem onzeker aan. 'Echt waar?' hij knikt. 'Écht waar.' ik glimlach en hij duwt iets in mijn hand. 'wat is dat justin? ' vraag ik als ik het glimmende papiertje zie. 'gewoon jou cadeutje, naast dit weekend weg.' ik glimlach.'dat hoefde toch niet.' hij knikt. 'jawel, ik open het cadeautje en zie 2 ringen, een jongens en een meisjes, ik glimlach en hij pakt er een uit, 'kijk wat er in staat.' ik lach en doe zijn ring om zijn vinger, op de ring staat gegraveerd.

Idwbyf, i love you.

ik kijk hem glimlachend aan. 'I dont wanna love you as a friend, no i dont wanna be your friend cause i love you more then that.' hij komt naar me toe, en zoent me, met al zijn passie.

-idontwannabeyourfriend.

Reageer (15)

  • LalaLottee

    Waaauw, Dit was een geweldig verhaal!
    Jammer dat hij nu klaar is maargoed,
    Ik ga die andere even lezen denk ik :nerd:.




    <3.

    1 decennium geleden
  • Hucci

    aahnn hy was egt goed hoor!
    Je moet dan wel effe een nieuwe maken xD

    1 decennium geleden
  • Yvaine

    Dit is echt een topverhaal,
    met echt een topeinde,
    nu kan ik niet meer zeggen;
    snel verder! of: grr.. joanna.
    (ik ben btw niet meer geobsedeerd)
    ik ga dit verhaal echt heel erg missen!
    het voelt een beetje als liefdesverdriet :)
    achja, misschien kan je andere verhaal
    mij wel opvrolijken?
    hoe heette ze ookalweer? kimberly? JA!
    Ook een topverhaal trouwens (L)
    Terwijl ik dit echt zoo ga missen! Je hebt serieus talent weet je dat? Ik kon me echt haar huis enzo voor me zien :S. Of misschein heb ik wel verborgen talenten ;p

    pfff... dit was wel een erg lange reactie,
    maar dat was het ook waard; want dit moest ik effe kwijt.(baby)

    Bye Amber, Miley, Bieber! (&CO )
    BYE JOANNA (Toch nog kleine geobserbeerdheid?)

    (doeg) -- ((H))

    1 decennium geleden
  • TunisAngel

    Echt super lieff, heel mooi geschreven(H)..!
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Clomipramine

    Supermooi einde!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen