Hoofdstuk 4 : Wolfpacks High school
"Jonathan!!!".
riep een stem achter hem het was Dylan. Dylan was een tijdje, niet meer op school gekomen. Hij was deprissief geweest. maar nu is hij gelukkig weer op school. Hij had zijn moeder verloren en klap op de vuurpijl ook zijn vader. Hij woont nu bij zijn tante en Oom ( de broer van zijn vader ) en de zus van de moeder. Jonathan die ving hem op. maar toch ging hij hart achter uit, toen had zijn moeder, de zus van Dylan gebeld om hem te komen ophalen.
"Hey Dylan, hoe gaat het nu met jou?". vroeg Jonathan. "Gaat wel goed, ik heb een hond.. eigenlijk is het een robot hond maar toch, het lijkt op een echte, wil je na school tijd komen?". vroeg Dylan. "Graag zelfs. ik wil graag bij jou komen, maar ik denk dat ik weer huiswerk krijg". zei Jonathan. "Wat, ben je nog steeds zo bezig met werken?". vroeg Dylan. "Nee juist niet, maar Filjano onze meester vind mij de beste leerling". zei Jonathan. en keek rond. Hij zag nog niemand alleen de hogere kinderen van hogere groepen. Hij hoorde kinderen zeggen. "Goh wat zijn ze klein dit jaar". zei een paar groepjes. in de andere groepje stond Sam, met zijn broers. "Gatver Sam, doe normaal". zei zijn broer Yorick. "Wat, ik moet mijn lenzen erin zetten anders zie ik niks". zei Sam. Jonathan die wilde naar hem toe gaan, maar Sam draaide zich weer om. en Jonathan liep maar verder. Zijn andere vrienden kwamen eraan. eentje kwam op zijn electrishe step. Het was Daniel. Daniel die had een lolie in zijn mond. en gaf zijn vrienden ook eentje. en gaf ook een aan Dylan. "Hey Dyl kom je weer bij ons?" Vroeg Leslie. die op de schouder van jonathan ging rusten. Dylan knikte. Hij knoopte zijn blouse los, en ging zitten op de bankje. Het was lekker zomerse dag.
Alleen dat kan je aan Sam niet zien. die had een dikke hoody aan. "Jemig wat is hij bleek zich". zei anne die voorbij reed met paar andere meisjes. "Kijk voor je mens". zei Sam. Yorick die stond vlak voor de fiets van Anne. dat zagen de vrienden en ging naar Anne toe om te helpen. Jonathan die gaf yorick een duw, maar Sam vond dat niet kunnen en ging Jonathan met zijn lenzen ogen aan kijken het was rood. "wacht maar kleine, voor een van de vakanties ben jij de klos". zei Sam. "oh gaan we nu dreigen". Zei Anne. ze liepen naar binnen omdat de bel ging.
Filjano stond al voor de deur om iedereen een hand te geven. "Hallo, sebastian, hallo Rutger, Hey!! Jonathan goedemorgen". zei Hij. "Goedemorgen meester". zei Hij en liep naar binnen. hij ging zitten naast Noah, een nieuwe jongen in de groep. Hij was best leuk om te zien. en als hij het wilde mag Noah ook in hun groepje komen. Jonathan die glimlachte naar hem. Noah glimlachte terug. "Goed laten we beginnen met de regels". zei Filjano en deed iets aan.
Er zijn nog geen reacties.