Hoofdstuk 3 : Vakantie bijna voorbij
Ik ging naar buiten, het was mooi weer, de zon scheen helder. Ik kreeg een telefoontje van mijn liefste op mijn telefoon. het was die van leslie. dat ze achter mij stond. Ik draaide mij om en zij sprong in mijn armen. "Hey schatje, ik zag je lopen, je loopt gevaarlijk, je hebt muziek op". zei Leslie. "Nee hoor, ik heb".. en hij fluistert in leslies oor. "Een afluister aperaat geinstaleerd. "- gave app, zo kan je iedereen afluisteren zonder dat ze het weten, en daarbij dit is mijn 3e oog.". zei ik en ik liep met leslie naar mijn huis. we gingen de fiets ophalen en we gingen fietsen. Ik heb een gele giant fiets. met een bagage drager dus leslie kan gemakkelijk daarop zitten. Ze gaf mij een zoen op mijn wang en we reden naar de afgesproken plek. waar de rest al op ons stond te wachten. we gingen fietsen naar de winkels. we kochten spullen wat wij nodig hadden. De lijst had ik meegenomen. op de lijst stond.
-
Schoolspullen er zat ook een briefje bij die had ik al gelezen voordat ik naar buiten ging. Het was een nette brief van onze leraar Filjano. we kregen al stiekem te horen bij wie wij in de klas kwamen te zitten. we zaten allemaal bij eklaar. Daniel, Thomas, leslie , Anne en ik sam had hij niet genoemd. Misschien had hij iets te horen gekregen wat er was.
Maar wat er in de brief stond was dit.
*Hallo Jonathan,
Dit is een lijst van je schoolspullen. we zien elkaar gauw weer.
groetjes JE meester
-Schooltas ( Ik heb een een rode schooltas met een J erop. het is een mooie.
- Een school agenda ( daarop stond mijn gezin erop, dat heb ik gekregen van mijn zus Sady die had het gemaakt)
- Etui ( Daarop stond een hond en een kat, en op de achter kant stond Cat dog. het was een leuke Etui. en past ook alles in wat ik nodig had.
- kaft papier om mijn boeken te kaften was geel. ( mijn lievenlings kleur )
- en schriften in verschillende maten en kleuren. met ruitjes en lijntjes.
- en Collegeblok die was 10x keer raden geen goed idee van mij want ik hou niet van karton dus ik zocht naar ee collegeblok zonder korton aan de achterkant, en dat had ik gevonden. er zat precies vijf in- precies van onze vrienden groepje. dus ik gaf iedereen eentje.
- Map met ringbanden, daar zat emoji op. en mijn favoriete smiley de hond zat er heel groot op af gebeeld.
- ik had twee rekenmachines eentje van wiskundige iets en de andere was de normale.
-Woordenboeken ( ook in het iers ? hahah )
USb stick ? wat gaan we daar mee doen ? cool hoor ( ik heb een houten usb stickje die niet zo plakt)
- lunchbox ik heb eentje met leger print. drinkbeker ook precies het zelfde leger print.
en nu wat er in mijn etui zit.
- Balpennen van elke soort een wat ik kon vinden in de winkel
- potloden. kleurpotloden en gewone potloden
- Gum ( ik kocht heel veel gummen om die uit te delen met mijn vrienden als we bij Daniel`s huis aangekomen zijn)
-Corectie vloeistof vond mam niet nodig dat was gif en groot gelijk heeft ze, ik heb iets anders op uit gevonden, gewoon geen fouten maken.
- punten slijper
- Lijm sterk en gewone (pritt ) en plakband in verschillende kleuren
- markeerstiften
- schaar
-Passer
-Geodriehoek
- Liniaal
Na alles te hebben gevonden wat we nodig hadden gingen we naar Daniel`s huis. daar gingen we alles sorteren.
Plus we kregen iets lekkers van de moeder van Daniel. en drinken erbij die we zelf mochten inschenken.
Daarna gingen we eigen kant op.
volgende week maandag zal de school weer beginnen en dan zitten we op de hoge school.
Er zijn nog geen reacties.