Daniel : Hey jongens!!! hoe is het op vakantie !!! hier in Disneyland is het echt top. Weetje de peter pan flight gaat super snel maar ach, ik ben daar twee keer in geweest. maar hoe gaat het daar.XXX DAnny !!
Hi !!! Daniel !!! ja hier in onze Familie huisje is het echt gezellig, Leuk he de peter pan flight, ik ben daar ook in geweest toen ik stukje kleiner was 8 ofzo. maar ik ga nu even weg. ik ga een stukje racen met mijn slee honden.
Gegroet Jonathan !!!!!!! XXXXjes


Hey!! Jongens jullie lijken wel dames met die xxx allemaal. haha grapje.
Ik ben hier in een kasteel , het is hier echt heel erg prachtig , en danny - waar ben je nog meer in geweest ik hoop niet alleen de in peter pan flight he , dat zal wel een leuke vakantie zijn. leuk van je fam ook als je hele tijd in de peter pa flight wil... Wat ik hier heb gedaan jongens dit moet jullie horen. ik hoorde een geluid in de avond. die roepte mijn naam. echt griezelig was dat. Ik heb het volgende dag aan pa vertelt. en die zegt dat je daar geen aandacht aan mag schenken en vooral niet op reageren om hier ben ik te zeggen.- en Jonathan maak je foto`s van die mooie honden. en zijn het allemaal huskies ?


Hi Jongens, met mij gaat het goed, eerste operatie is geslaagd aan mijn oor. het is nogal pijnelijk en ik mag verlopig niet zwemmen. wat ik jammer vind. veel heb ik niet kunnen doen, omdat ik te veel pijn had deze vakantie, maar ik hoop dat het wel weer wat beter gaat. Ik zie jullie heel gauw weer de vakantie is bijna over. O zullen we dan samen gaan winkelen met zijn alle. en ik trakteer als jullie het leuk vinden op een ijsje. of iets anders.

Natuurlijk, dat lijkt me leuk, Thomas hou je groot, ik weet hoe het voelt. maar ik heb veel te doen. ik zie jullie snel weer.

Hi, Ja - LEslie (H)het zijn huskies, en ik ga er foto van maken, maar ook natuurlijk een blog. die komt ook online op mijn site. dus hou het in de gaten ik geef je wel een link van mijn site aan jullie. zodat jullie het kan lezen.(typing) ik ben net terug. van de race. De oudste hond is geen husky maar een labrador retriever hij is 100 jaar dat is wel een hele ouden ...

100 jaar oud ? wow... dat is oud !! zorg goed voor hem (flower)verwend hem, hoe lang het nog kan. mijn oor gaat stukje vooruit. (blush)alleen nog wel wat pijn. (zip)maar het gaat echt de goede kant op. Bijna weer school hebben jullie er zin in ?

(typing) hey jongens sorry voor de laten bericht, maar het gaat niet goed , met Sam en mij , we zijn uit elkaar. :((hij werd als maar bozer, en heeft rare dingen over mij en over jullie vertelt op Facebook. Ik weet niet of het waar is. Maar ik stuur een foto naar julllie die jullie moeten lezen. en bekijken. Echt creepy als het zo echt is.

en Ps : Ik heb nog een keer gezien op de kermis, hij schoot met zijn katapult een duif neer.
Ik weet niet wat er met hem is , of is gebeurd. weten jullie het?


Ik niet, Jonathan die gaat meer om met Sam vanaf groep 4 tot 8
Ja, maar toen was hij wel een beetje normaal, maar hij vertelde wel iets, wat ik niet mag zeggen. ik vertel het als ik jullie weer zie, komen jullie op de BBQ feest dan ?
:Y)ik kom ...


De chat is afgelopen (cool)

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen