Maandag :
Lieve dagboek Vandaag is het de laaste dag van mijn groep 8..
Ik ga naar de hoge school Wolfpacks high en onze leraar gaat ook mee niet alleen hij maar ook onze directeur die verhuizen gezzelig mee.

Een dagboek bij houden is best lastig, vooral als je een hoop te doen heb. Ik hoop na school of na mijn activiteiten . want meesta; dan ben ik ook moe na zo`n dag heb ik dan even geen zin om letters of cijfers te zien.
en misschien de reden dat ik niet van schrijven hou. ik hou van tekenen en lezen. misschien moet ik dit maar aflsuiten voor eens en altijd. ik heb beloofd om dit te doen. ( ik moet dit wel doen van mijn pshyiater al mij gedachtenens en gevoelens in een dagboek te schrijven. Ik heb meer bladzijdes in mijn boek. dan een werkboek van school. Hier zit ook stikkers bij en sommige bladzijdes zijn ook leeg. geen lijntjes daarop kan ik mooi een tekening erop maken.


Dinsdag :
Lieve dagboek ik heb een Vriendinntje ik zag het al aankomen. Ze heet Leslie een hele mooie meid.
met blonde haren en blauwe ogen, niet normale blauwe ogen, nee het is iets apart wat je nooit echt ziet.
Ze heeft blauwe ogen met wat groens daarin. echt heel mooi. de blauw kleur is net als cykaan.
en de groene is net alsof je de zee van een land bekijkt. Ze heeft een zusje Luna.
en een broertje lucas.

Ik hoop dat het wederzijds is dat leslie ook op mij is.

Woendag :
Nu weet ik het zeker !! Leslie is ook op mij.
Jeetje leslie ik hou heel veel van jou, nu al. - en als het kan wil ik met jou verder.

waar ga ik met haar doen voor iets leuks?
Zal ik een restaurent af huren, of met haar een boot tochtje maken of allebei ? ik weet het niet Hebben jullie een idee ?

Donderdag :
Lieve dagboek,
Gisteren na schooltijd waren leslie en ik in een Restaurant. Het was een mooie restaurant. De restaurant is omringd met allemaal van de hologrammen dieren. zoals een dinosauraus T-rex en co ..
We hebben heel veel foto`s gemaakt daar omdat het zo mooi was. Wat we daar aten was:

High tea
We hadden niet zoveel trek daarna, dus leslie en ik gingen naar een grote meer. Daar huurde we een zwanen bootje .
en we gingen daar in zitten we genoot van de warme weer en de zonsondergang. Daarna nam ik leslie mee naar mijn huis.
zij maakte kennis met mijn familie. en ze vond lochlain mijn broertje super zachtig.
Ik zei tegen haar : Zo fantasiche broertje als hem zie je nergens.

Vrijdag :
De laaste dag van de week. Maandag zal onze laaste schooldag zijn van groep 8 echt de alle alle laaste.
Dan moeten we onze spullen opruimen onze laatjes. maar een ding zal ik wel missen in de klas. en dat is onze smartboard.
Want onze leraar zei dat we iets heel anders kregen dan een een smartboard. laten we hopen dat het het een goed en gezzelige jaar word.

Zaterdag en zondag : camping : met de leraren en de kinderen van mijn klas we gingen nog in de weekenden camperen. dat was gezzelig. in dit verhaal komt vast en zeker dat verhaal nog zeker hier in.

Dit was mijn dagboek : Lieve dagboek wat op mijn been houdt (nog steeds ) om mijn verhalen wat ik nu schrijf ook weer erin te kunnen doen. het gaat om mijn vrienden, familie en om mij. (en alles wat in mijn op komt )
De plaatjes wat ik hier heb gemaakt zeggen ook veel.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen