The world is Somethings very small!
Veel plezier!!
Nou weet je wat ik ga het wel regelen zei ik tegen hem.
Ga jij nu maar voor dat iemand je ziet!
ik keek hem een beetje boos en hij liep nu naar zijn scooter, pakte zijn helm en reed weg.
Ik zag Vera zitten en ze zag er heel blij uit, maar OMG zag ik dar Jackson lopen in uniform,
Nu ik er zo snel langs liep zag hij er met zijn haar zo naar achter en met pak aan best wel leuk uit, ik snap wel wat Renske in hem zag.
Vera zag mij en keek me heel blij aan maar ook heel verwardt ze wist natuurlijk niet dat ik hier heen kwam, dat wist ik een half uur geleden namelijk ook niet.
Ik liep verder en liep om zoo dat Jackson mij niet zag ik kwam nu helemaal aan het eind van het restaurant en terug en zag daar Matt zitten met een ander meisje hij zag mij en moets blozen, ik liep een beetje boos kijkend op hem af.
Dit was wel een heel popileer restaurant, ik kwam veel en veel te veel bekende tegen.
Dussss je hebt nog niet eens een date met Larissa en je gaat nu al vreemd?? zei ik en keek ondertussen het meisje boos aan.
Ik uhmm het is niet wat het lijkt zei Matt.
O goshh, dat heb ik nu al zooo vaak gehoord en meestal was het wel wat het leek.
Tenzij je nu die smoes gebeurt van het is mijn zusje, dan geeef ik toe, dan is het niet zo als het leek, maar daar ga ik nie tvan uit.
Weet je wat ik vraag het er zelf wel en ik liep nu naar het meisje.
Wat ben jij van deze jongen ?
_uuhmm zijn Dateee Zei ze een beetje bang.
Ik draaide me nu snel om naar Matt en hij keek naar de grond.
je kan niet beide hebben hoor zei ik nu zo hard dat er een andere tafel omkeek.
Of je vertelt het larissa of haar JOU keuze!
ik geef je nou ja 10 minuten en anders zeg ik het wel. Matt keek me nu boos aan en liep naar het meisje.Sorry Nicol het is uit, ik vind Larissa leuker.
Nicol stond op en rende huilend weg en Matt keek nu boos naar mij, maar het kom me niet schelen, Zo wat dat nou zo moeilijk zei ik.
Zeg niets tegen Larissa, zei hij..
Ik zal het proberen zei ik en liep weg.
Matt ging op zijn stoel zitten en keek naar de grond terwijl zijn toetje nu op tafel werd gezet.
Ik liep nu de Wc binnen, waar de rest de hele tijd had staan wachten.
Reageer (8)
ik heb een scooter_O_
1 decennium geledenVEDRDER..!!!!!!!!
1 decennium geledenMatt maakt de juiste keuze:P
1 decennium geledenHihiii(A)
SnellVerderr!!
Verder:P
1 decennium geledenVerder(H)
1 decennium geleden