2
Haar bloed smaakte bitter, heel bitter. Ik liet haar weer los en tot mijn verbazing gilde ze net zoals Bella had gedaan niet. ik liep naar beneden waar Alice weer zat met een wazige blik in haar ogen Edward keek me scherp aan "Carlisle zijn de Denali's nog te vertrouwen?" vroeg hij me waarop ik knikte. "We moeten Saffier haar transformatie daar laten afmaken." ik keek hem vragend aan "De Volturi komt morgen. Saffier zal dan midden in haar transformatie zitten en dus zal ze zich niet kunnen verweren." Ik pakte mijn mobiel "Hallo Carmen. We zitten met een probleem. Saffier-" Tanya pakte de telefoon van Carmen af kon ik horen. "Wat is er met Saffier?" Ik zuchtte "Morgen komt de Volturi langs en Saffier zou dan midden in haar transformatie zitten." zei ik kalm. Ik hoorde ze naar adem snakken "Natuurlijk breng haar maar hier. Neem haar zoontje ook maar mee." zei ze. "Tot zo" zei ik en ik hing op "Esmé pak wat spullen in voor Saffier, Xavier pak jij je koffer ook maar in." Xavier ging samen met Esmé naar boven en even later kwamen ze terug met 2 koffers. Ik liep naar boven en tilde Saffier van het bed af. Ze lag slap in mijn armen. Ik kon horen hoe haar hart zich verzette tegen mijn gif en te keer ging als een gek. Ik legde haar op de achterbank van mijn auto en reed met Xavier naast me naar Denali. Ik tilde haar weer op en liep met haar naar het huis. "Carmen ik ben er" zei ik waarna de deur openvloog en ik naar binnen werd getrokken. Ik zag Tanya met grote ogen naar Xavier kijken. "Wat...Is...Hij...SCHATTIG" riep ze en ze tilde hem op. Eleazar kwam bij mij en Carmen staan waarna hij Saffier van me overnam en haar ergens boven neerlegde. 1 minuut later kwam hij terug. "Haar hart verzet zich flink" zei hij en ik knikte "Precies wat Jasper gezegd had"
Er zijn nog geen reacties.