2
"1e jaars hierheen" klonk een zware mannenstem ik keek naar voren en zag een halfreus staan "alles kids Harry" vroeg de man "ja Hagrid" ik liep naar de man toe en bleef staan "dus jij bent die nieuwe die in jaar 3 komt" ik knikte en we liepen naar de boten we stapten in het kleine bootje en vaarden naar het kasteel we stapten uit en liepen naar de deur er stond een streng uitziende heks en zo voelde haar aura ook we liepen naar binnen en zodra we de Grote zaal naderden stond ze stil "jullie worden zo meteen ingedeeld in 4 verschillende afdelingen deze afdeling is je familie voor de rest van je verblijf op Zweinstein" zei ze waarna we de zaal betraden ik zag een hoed op een krukje staan na een paar leerlingen riep Anderling zich bij me "Potter, Stella" het werd even rumoerig "nog een Potter" hoorde ik iedereen vragen ik ging zitten en nog voor de hoed mijn hoofd raakte brulde deze "ZWADDERICH" uit ik liep naar het groepje kinderen waar ik eerder bij zat toen begon Perkamentus met een speech en eindigde met een beetje gerichte vraag "Welke Zwadderaars idee was het om Levicorpus in de trein te gebruiken" ik stak mijn hand op met een grijns "normaal zou dit gestraft worden maar omdat het je eerste jaar is vergeten we het" het feestmaal begon en wij met onze Zwadderich gang gingen naar de kerkers Draco kwam naar me toe toen ik een klein jongetje aan het beheksen was "ik wil je wat laten vragen Stella" zei hij we liepen naar de gang "volgens de professoren ben je een Potter klopt dat" ik knikte "maar alle Potters naast die jongen zijn dood" ik wist het ook niet "ik weet enkel dat ik Stella Potter word genoemd en dat ik volgens iedereen die me kent mijn moeders ogen heb" hij grinnikte "Stella Potter ik houd van je wil je mijn vriendin zijn" ik sprong hem om de nek "ja Draco ik wil je vriendin zijn"
Er zijn nog geen reacties.