You say what????
Nou zei hij langzaam en aan hem te zien nadenkend, misschien klinkt dit een beetje raar maar ik wordt gestalkt.
Ik keek hem ongeloofwaardig aan en schoot toen keihard in de lach. Hij keek me nu nogal geiriteerd aan en heel serius.
Toen ik zag dat hij me heel serius en tegen boos aan, aan keek stopte ik met lachen en keek hem aan.
Toen ik gestopt was met lachen zei hij Door Bernice!.. en ik hoorde de twijfel in zijn stem. Nu keek ik hem heel raar aan en wilde weg lopen, maar hij pakte me arm vast en draaide me terug. Ik meen het zei hij nu een beetje boos. Ik weet gewoon niet wat ik hier op moet zeggen! zei ik met nog een lachtje op mijn gezicht.
Hou nu Op !zei Dylan nu heel boos en keek me ook zo aan.
ik stopte meteen ik had hem nog nooit zo boos gezien, maar hoe wist je dat ze hier was dan? zei ik met een serieus gezicht.
En ze keek je niet eens aan toen we kwamen binnen lopen.? ik keek hem met een vragende blik aan.
Nou zei hij nu weer met die langzame en twijfelde stem.
Ik wist dat Vera hier was en Renske omdat nou jaa..
Je haar stalkt, ik maakt zei zin af en aan zijn gezicht te zien vond hij het niet heel leuk. nou jaah zei hij en ik moets gewoon weten met wie en toen zag ik Renske gestresst om zich heen kijken en zei dat de Rest tegen vera ook kwam en hoe ze dat nou moest uitleggen van Jackson..? weer die twijfelde stem.
Ik keek hem vraagde aan Jackson??? De ex van Renske wat had die hier nou weer mee te maken.
Maar voor ik het vroeg praatte hij weer verder, en ik moest toch weten met wie vera uit ging en toen ik jou zag lopen moets ik het gewoon vertellen..!
Reageer (5)
haha bernice jij stalkt mij
1 decennium geledenSuper Snell Verder
1 decennium geledenhaha bernice je stalkt dylan..
1 decennium geledenIk?.. dylan stalken?.. NOOIT(N)
1 decennium geledenVERDER(A)
SnelllVerderr(yeah)
1 decennium geleden